دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
تردز با قرارگرفتن در صدر فهرست دانلود اپ‌ استور، حالا محبوب‌ترین اپلیکیشن اجتماعی در آیفون است.
منبع : Business Insider
تردز با قرارگرفتن در صدر فهرست دانلود اپ‌ استور، حالا محبوب‌ترین اپلیکیشن اجتماعی در آیفون است.
 
به گزارش افتانا، تردز این هفته به محبوب‌ترین اپلیکیشن اپ‌ استور برای کاربران گوشی آیفون در آمریکا تبدیل شد. این اتفاق زنگ‌خطر را برای رقیبش، یعنی شبکه اجتماعی X به صدا درمی‌آورد.
 
شبکه اجتماعی تردز، رقیب شبکه اجتماعی X، درحدود ۶ ماه پیش راه‌اندازی شد. در ابتدای انتشار، تردز ازنظر میزان دانلود رکوردشکنی کرد و به ۱۵۰ میلیون دانلود رسید؛ اما پس از مدتی تب‌وتاب استفاده از آن تا حدی فروکش کرد.
 
در طول این مدت، تردز دائماً در حال تغییر و ارائه‌ی ویژگی‌های تازه به کاربران بوده است و اخیراً در ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) این شبکه‌ی اجتماعی برای کاربران اروپایی منتشر شد.
 
انتشار این اپلیکیشن برای کاربران اروپایی در رسیدن به جایگاه نخست دانلود اپ‌ استور بی‌تأثیر نبوده است. در هفته‌های اخیر، تردز در رتبه‌ی پنجم قرار داشت؛ اما بعد از انتشار برای اروپایی‌ها، به رتبه‌ی دوم رسید و پس از چند روز، حالا به مقام اول رسیده است. در پلی‌ استور، تردز رتبه‌ی پنجم تعداد دانلود را دارد.
 
یک سال پیش، متا اپلیکیشنی در بین ۱۰ اپلیکیشن برتر دانلودشده‌ی اپ‌ استور نداشت؛ اما اکنون، اینستاگرام در بین ۱۰ اپلیکیشن برتر قرار دارد و فیسبوک، قدیمی‌ترین پلتفرم متا، سریع‌تر از تیک‌تاک در حال رشد است.
 
در سه ماه گذشته، کاربران تردز به‌طور پیوسته افزایش یافته‌اند. براساس داده‌های Apptopia، کاربران فعال روزانه با رشد ۱۷ درصدی به‌حدود ۳۵ میلیون نفر و کاربران فعال ماهانه با رشد ۲۷ درصدی به‌حدود ۱۴۰ میلیون نفر رسیده‌اند.
 
درمقابل براساس همین داده‌ها، کاربران فعال روزانه‌ی شبکه‌ی اجتماعی X در سه ماه گذشته حدود ۵ درصد و کاربران فعال ماهانه، ۱ درصد کاهش یافته‌اند. از زمانی‌که ایلان ماسک نام توییتر را به ایکس تغییر داد، ارزش برند توییتر برخلاف چشم‌انداز لیندا یاکارینو، مدیرعامل این شرکت، در پایین‌ترین سطح در بیش از یک دهه‌ی گذشته قرار گرفته است.
 
بخش زیادی از ناکامی و رشد شبکه‌ی اجتماعی ایکس به‌دلیل اقدامات اخیر ایلان ماسک و مهاجرت‌کردن تبلیغ‌کنندگان از این پلتفرم هستند.
کد مطلب : 21773
https://aftana.ir/vdcjtae8.uqevazsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی