يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 28 Apr 2024
جالب است ۰
با قابلیت جدید برنامه Google Contacts می‌توان موقعیت مکانی دوستان و اعضای خانواده را مشاهده کرد.
منبع : Android Police
با قابلیت جدید برنامه Google Contacts می‌توان موقعیت مکانی دوستان و اعضای خانواده را مشاهده کرد.
 
به گزارش افتانا، تصور اینکه بتوان از برنامه Google Contacts برای یافتن موقعیت مکانی دوستان یا اعضای خانواده خود استفاده کرد بسیار جالب به‌نظر می‌رسد. اکنون کاربران اندروید در نسخه 4.22.37.586680692 اپلیکیشن مذکور این ویژگی را دریافت کرده‌اند.
 
می‌توانید با مراجعه به مسیر Settings > Apps و سپس انتخاب Contacts بررسی کنید که کدام نسخه‌ی Google Contacts روی گوشی شما اجرا می‌شود. در صفحه‌ی مشخصات برنامه به پایین اسکرول کنید تا شماره نسخه را ببینید.
 
ویژگی اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی Google Contacts فقط برای آن‌ دسته از مخاطبین دردسترس قرار دارد که اطلاعات موقعیت مکانی خود را ازطریق گوگل مپ با شما به‌اشتراک گذاشته‌اند و آدرس Gmail آن‌ها در کارت مخاطبین دیده می‌شود. اگر این شرایط برای برخی مخاطبین شما وجود دارد، بخش کوچکی در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد که به اشتراک‌گذاری مکان Google Maps اختصاص دارد. این ویژگی نشان می‌دهد آیا طرف مقابل توانایی دیدن موقعیت مکانی شما را دارد و در این‌ صورت تا چه مدت به اطلاعات مذکور دسترسی خواهد داشت.
 
به‌نوشته افشاگری به‌نام Nail Sadykov، با ضربه‌زدن روی دکمه‌ای که نقشه‌ها را در بخشی از کارت مخاطبین نشان می‌دهد، موقعیت مکانی او را مشاهده خواهید کرد. توجه داشته باشید برای استفاده از قابلیت جدید حتماً باید از برنامه Google Contacts به‌عنوان اپلیکیشن پیش‌فرض مدیریت مخاطبین استفاده کنید و نه برنامه‌ای که برخی سازندگان گوشی هوشمند برای مدیریت مخاطب‌ها دراختیارتان قرار می‌دهند.
کد مطلب : 21747
https://aftana.ir/vdca00nu.49n6y15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی