جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 10 May 2024
جالب است ۰
کارمندان دولتی آمریکا در ایالت کالیفرنیا برای استفاده از هوش مصنوعی مولد آموزش خواهند دید.
منبع : زومیت
کارمندان دولتی آمریکا در ایالت کالیفرنیا برای استفاده از هوش مصنوعی مولد آموزش خواهند دید.
 
به گزارش افتانا، بر اساس بیانیه رسمی ایالت کالیفرنیا، گوین نیوسام، فرماندار این ایالت، بر اهمیت پیشروی مردم در هوش مصنوعی مولد (GenAI) با کسب مهارت‌های جدید و آشنایی با فناوری نوظهور تأکید کرده است.
 
پیشنهادی وجود دارد که ساکنان کالیفرنیا باید به فرصت‌های آموزشی و تمرینی در GenAI دسترسی داشته باشند. گوین نیوسام می‌گوید: «آموزش‌هایی برای حمایت از نیروی کار دولت ایالتی کالیفرنیا و آماده شدن برای نسل بعدی مهارت‌های مورد نیاز برای رشد در اقتصاد هوش مصنوعی مولد در نظر گرفته شده است. سازمان‌ها، آموزش‌هایی را برای کارکنان ایالتی دولت ارائه خواهند کرد تا از هوش مصنوعی مولد که مورد تأیید دولت است برای دستیابی به پیامدهای عادلانه استفاده کنند.»
 
فرماندار کالیفرنیا بیان کرد که این کار ضروری است. این آموزش‌ها با توجه به تأثیر اشتغال‌زایی قابل توجهی که توسط گزارش‌های اخیر در هوش مصنوعی مولد مشاهده شده، انجام می‌شود.
 
این گزارش به پیش‌بینی گلدمن ساکس اشاره کرد و نشان داد که انتظار می‌رود GenAI بر ۳۰۰ میلیون شغل در سراسر جهان تأثیر بگذارد، علی‌رغم افزایش بهره‌وری و فوایدی که انتظار می‌رود داشته باشد.
 
نیوسام گفت ایالت باید در آموزش و حمایت از کارگران پا پیش بگذارد و به آن‌ها اجازه دهد در اقتصاد هوش مصنوعی جایی داشته باشند. باید تقاضا برای تشکیل و استخدام کسب‌وکارها در کالیفرنیا ایجاد شود. او بیان کرد که آموزش GenAI باید از مراکز آموزش عالی آغاز شود.
 
گزارش‌های متعددی در مورد تأثیر بالقوه‌ی هوش مصنوعی بر مشاغل در اقتصاد جهانی منتشر شده است. در ۱۲ جولای (۱۲ تیر)، سازمان توسعه و همکاری اقتصادی (OECD) در گزارشی مشاغلی را که بیشتر در معرض خطر هوش مصنوعی قرار دارند، معرفی کرد.
 
این تحقیق شغل‌های یقه‌سفید را که نیاز به مهارت بالا دارند به‌عنوان مشاغلی که بیشتر در معرض هوش مصنوعی قرار دارند، عنوان می‌کند.
 
به‌علاوه، حوزه‌هایی که با وجود هوش مصنوعی بیشترین پیشرفت را نشان می‌دهند، آن‌هایی هستند که نیازمند کارهای غیر‌تکراری و شناختی مانند ترتیب اطلاعات، به خاطر سپردن و سرعت ادراکی هستند.
کد مطلب : 21690
https://aftana.ir/vdchv-ni.23nzwdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی