سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 30 Apr 2024
جالب است ۰
شبکه اجتماعی ایکس سرویسی راه‌اندازی کرده است که ازطریق آن می‌توانید موقعیت شغلی شرکت‌های مختلف را پیدا کنید.
منبع : XDA Developers
شبکه اجتماعی ایکس سرویسی راه‌اندازی کرده است که ازطریق آن می‌توانید موقعیت شغلی شرکت‌های مختلف را پیدا کنید.
 
به گزارش افتانا، سرویس جست‌و‌جوی شغل ایکس (توییتر سابق) که عملکردی مشابه پلتفرم لینکدین دارد، هم‌اکنون در وب قابل دسترس است. نسخه‌ی آزمایشی این قابلیت چند ماه پیش به‌صورت محدود برای کاربران اشتراکی راه‌اندازی شده بود، اما نسخه‌ی وب سرویس مورد بحث حالا به‌صورت عمومی در وب دردسترس است و نسخه‌ی سازگار با آیفون و گوشی اندرویدی به‌زودی منتشر می‌شود.
 
قابلیت جست‌و‌جوی شغل ایکس پر از موقعیت‌های شغلی مختلف در شماری از شرکت‌های حوزه‌ی فناوری است، ازجمله شرکت‌هایی که توسط ایلان ماسک رهبری می‌شوند. با مراجعه به این بخش می‌توانید موقعیت‌های شغلی شرکت‌هایی مثل اسپیس‌ایکس، تسلا، نورالینک و همچنین x.AI (شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک) را ببینید.
 
سرویسی که ایکس برای رقابت با لینکدین توسعه داده است، ظاهر بسیار ساده‌ای دارد؛ این در حالی است که ایلان ماسک قبلاً وعده داده بود سرویس هیجان‌انگیزی در دسترس کاربران ایکس قرار می‌دهد.
 
کاربران در ایکس می‌توانند با کلیدواژه‌ی شغلی یا موقعیت مکانی، به‌دنبال شغل‌های جدید بگردند؛ اما برای ثبت کامل درخواست به سایت‌های خارج از ایکس منتقل می‌شوند. ایکس مدتی پیش گفت که احتمالاً با هدف تکمیل سرویس جدیدش، اطلاعاتی درباره‌ی تاریخچه‌ی شغلی کاربران جمع‌آوری می‌کند.
کد مطلب : 21641
https://aftana.ir/vdcdf90x.yt0fo6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی