يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 28 Apr 2024
جالب است ۰
شرکت سامسونگ قصد دارد به منظور رقابت با گوگل، پشتیبانی نرم‌افزاری از گوشی‌هایش را افزایش دهد.
منبع : دیجیاتو
شرکت سامسونگ قصد دارد به منظور رقابت با گوگل، پشتیبانی نرم‌افزاری از گوشی‌هایش را افزایش دهد.
 
به گزارش افتانا، سامسونگ درزمینه سیستم‌عامل اندروید و ارائه به‌روزرسانی‌های امنیتی از پیشگامان صنعت محسوب می‌شود و فقط چند تولیدکننده اندروید می‌توانند با برنامه آن برای ارائه چهار سال به‌روزرسانی اندروید و پنج سال به‌روزرسانی‌های امنیتی رقابت کنند. اکنون در گزارش‌هایی گفته شده که غول کره‌ای درحال بررسی ارائه به‌روزرسانی‌های امنیتی به مدت بیش از پنج سال است.
 
گوگل اخیراً در جریان معرفی گوشی‌های سری پیکسل 8 خود گفته بود که قصد دارد تا 7 سال برای این سری آپدیت نرم‌افزاری و امنیتی منتشر کند. حالا «شین چول بایک»، مهندس ارشد و مدیر برنامه فنی تیم امنیتی موبایل سامسونگ، در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ 2023 به وب‌سایت SamMobile اعلام کرده است که این شرکت نیز می‌خواهد برنامه خود برای ارائه به‌روزرسانی‌های امنیتی را تا بیش از پنج سال گسترش دهد.
 
او فاش کرد که سامسونگ به‌طور فعال ارائه به‌روزرسانی‌های امنیتی در بلند‌مدت را بررسی می‌کند و این تصمیم با الزامات و مقررات جدیدی که در صنعت وجود دارد، مطابقت دارد.
 
درحال‌حاضر ماهانه بیش از 1 میلیارد دستگاه و سالانه بیش از 10 میلیارد دستگاه به‌روزرسانی می‌شوند. بیش از 150 دستگاه نیز در برنامه‌های ماهانه، سه‌ماهه و دوساله سامسونگ به‌روزرسانی‌های امنیتی دریافت می‌کنند. همان‌طور که بایک اشاره می‌کند، سامسو‌نگ برای تحقق این امر روی منابع بسیار زیادی سرمایه‌گذاری کرده است.
 
سامسونگ تاکنون عملکرد یکپارچه‌ای در اولویت‌بندی به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه برای کل اکوسیستم اندروید داشته است. همچنین باید اشاره کرد که سرعت ارائه به‌روزرسانی‌های امنیتی جدید توسط این شرکت تاکنون بسیار چشمگیر بوده است.
 
در‌نهایت باید اشاره کرد که این گزارش به‌طور بالقوه ارائه به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری One UI برای مدت‌زمانی بیش از چهار سال توسط سامسونگ را تأیید نمی‌کند، بلکه این شرکت درحال‌حاضر فقط ارائه پشتیبانی‌های امنیتی برای بلندمدت را بررسی می‌کند.
کد مطلب : 21470
https://aftana.ir/vdcdzo0x.yt0f56a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی