يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 12 May 2024
جالب است ۰
همگرایی برای پیشبرد اهداف تشکل‌های همسوی فاوا

هم‌آوازی تشکل‌های همسو در دبیرخانه مشترک

در دومین نشست مشترک تشکل‌های همسو در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال برای راه‌اندازی دبیرخانه مشترک برای این تشکل‌ها تصمیم‌گیری شد.
در دومین نشست مشترک تشکل‌های همسو در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال برای راه‌اندازی دبیرخانه مشترک برای این تشکل‌ها تصمیم‌گیری شد.
 
به گزارش افتانا، دومین نشست مشترک تشکل‌های همسو در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال با حضور روسای تشکل‌های همسو و به منظور همفکری درباره اقدامات قابل انجام در رابطه محدودیت‌های اینترنتی و سایر مشکلات این حوزه و ایجاد دبیرخانه مشترک تشکیل شد.
 
اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و کانون هماهنگی فاوا، کانون هماهنگی افتا، انجمن صنفی کارفرمایی فرهنگ‌سازان و تولیدکنندگان محتوای سایبری ایران (فراسان)، انجمن پرداخت الکترونیک، سندیکای صنعت مخابرات ایران، انجمن تولیدکنندگان نرم‌افزار تلفن همراه، ، انجمن شرکت‌های نرم‌افزاری، انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران، انجمن صنفی پرداخت الکترونیک در کنار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران ازجمله تشکل‌های همسو هستند که نمایندگان آنها در این نشست حاضر بودند.
 
سایر تشکل‌های حوزه فاوا و اقتصاد دیجیتال و همسو می‌توانند برای پیوستن به این پیمان جمعی درخواست‌ها و پیشنهادهای خود را در این زمینه به نشانی الکترونیک Info@tehrannsr.org ارسال کنند.
 
شایان ذکر است که نشست اول تشکل‌های همسو سال گذشته در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار شد و طی آن نامه‌ای در مورد رفع محدودیت‌های اینترنتی به رئیس‌جمهور ارسال شد.
 
کد مطلب : 21233
https://aftana.ir/vdcaeunu.49n6e15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی