يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 12 May 2024
جالب است ۰
دعوت کنفرانس ظرفیت از فعالان هوشمندسازی در کشور

جدول توانمندی‌ها را تا هفدهم مردادماه ارسال کنید

کنفرانس ظرفیت که قرار است با محوریت هوشمندسازی برگزار شود از شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در این حوزه خواست که حداکثر تا روز هفدهم مردادماه 1402 نسبت به تکمیل و ارسال جدول توانمندی‌ها اقدام کنند.
کنفرانس ظرفیت که قرار است با محوریت هوشمندسازی برگزار شود از شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در این حوزه خواست که حداکثر تا روز 17 مردادماه 1402 نسبت به تکمیل و ارسال جدول توانمندی‌ها اقدام کنند.
 
به ‌گزارش افتانا، دبیرخانه کنفرانس ظرفیت که با محوریت هوشمندسازی طی روزهای هفتم و هشتم شهریورماه 1402 در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود اعلام کرد که شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در این حوزه ،حداکثر تا روز هفدهم مردادماه 1402 نسبت به تکمیل و ارسال جدول توانمندی‌ها اقدام کنند.
 
برای شناسایی توان شرکت‌ها در طراحی و ساخت وسایل هوشمندسازی و خدمات کاربردی جدولی تهیه شده است که فایل پیوست‌شده آن در بالای همین خبر قابل دریافت است. لازم است نام شرکت و یا سازمان در ستون اول جدول درج شود و در زیر هر مورد که شرکت در آن زمینه دارای توانمندی است، علامت تیک یا × زده‌شود.
 
شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در این حوزه می‌توانند این فرم را تکمیل و در بازه زمانی مقرر به شماره 09201800290 در واتس‌اپ ارسال کنند تا پس از بررسی از شرکت‌های پذیرفته‌شده جهت اختصاص غرفه رایگان در نمایشگاه و حضور در پنل تخصصی و سخنرانی‌ها دعوت به‌عمل آید.
 
کد مطلب : 21193
https://aftana.ir/vdcfmyd0.w6dy1agiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی