جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 10 May 2024
جالب است ۰
پس از سی‌سال در بیستمین کنفرانس رمز آشکار می‌شود

رمزشکنی سیستم صوتی راکال در جنگ عراق با ایران

بیستمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران که روزهای ۸ و ۹ شهریورماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار می‌شود نکات فنی را درباره رمزشکنی سیستم صوتی راکال در خلال جنگ ایران و عراق مطرح می‌کند.
بیستمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران که روزهای ۸ و ۹ شهریورماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار می‌شود نکات فنی را درباره رمزشکنی سیستم صوتی راکال در خلال جنگ ایران و عراق مطرح می‌کند.
 
بیستمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران در روزهای ۸ و ۹ شهریورماه ۱۴۰۲ به صورت حضوری و به میزبانی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در منطقه احمدآباد مستوفی تهران برگزار می‌شود.
 
با توجه به حوزه‌های نوین در کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات، در این کنفرانس توجه ویژه‌ای به موضوعات امنیت سامانه‌های سایبرفیزیکی، امنیت اینترنت اشیاء و امنیت در هوش مصنوعی صورت خواهد گرفت تا فضای تعامل بیشتری برای ارتباط میان دانشگاهیان، محققان و صنعت‌گران کشور در این موضوعات ایجاد شود.
 
یکی از سخنرانی‌های کلیدی این کنفرانس، ارائه نکات و مباحث فنی رمزشکنی سیستم صوتی راکال در خلال جنگ ایران و عراق برای اولین بار خواهدبود. دکتر جواد مهاجری، دکتر حدیث کریمی‌پور، دکتر بارت منینک، دکتر بندیکت گرلیچز از دیگر سخنرانان کلیدی این رویداد هستند که در موضوعاتی مانند مروری بر تاریخچه و عملکرد انجمن رمز و دیگر مباحث فنی این حوزه، امنیت سایبری در عصر ChatGPT و آشنایی با Duplex و امنیت آن به ارائه سخنان خود خواهند پرداخت.
 
در این کنفرانس همچنین به موضوعاتی همچون حفظ حریم خصوصی در خدمات مبتنی بر مکان داخلی برای شهرهای هوشمند، جستجوی خودکار تمایزگرهای تفاضلی و تفاضل‌ناممکن رمزهای ARX، امنیت زنجیره‌های قالبی در فضای سایبری،تحلیل آسیب‌پذیری برنامه‌های اندروید و ارتباطات آن‌ها به روش مهندسی معکوس مدل‌رانده، تقویت امنیت سخت‌افزار از طریق ابزارهای CAD برای تشخیص تروجان سخت‌افزار و... در قالب سخنرانی‌ پرداخته خواهدشد.
 
علاقه‌مندان به این مباحث، می‌توانند برای ثبت‌نام جهت حضور در نشست‌های این رویداد و دریافت اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنند.
کد مطلب : 21182
https://aftana.ir/vdcdxf0x.yt0fj6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی