شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 18 May 2024
جالب است ۰
اختتامیه ششمین دوره لیگ اینترنت اشیا با حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و با اعلام نفرات برتر برگزار شد.
اختتامیه ششمین دوره لیگ اینترنت اشیا با حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و با اعلام نفرات برتر برگزار شد.
 
به گزارش افتانا، ششمین دوره لیگ اینترنت اشیا با هدف کمک به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، بلوغ اکوسیستم و ترویج ارائه خدمات اینترنت اشیا با بهره گیری از توان تیم‌های استارتاپی فعال این حوزه در سراسر کشور، با حمایت پژوهشگاه ICT برگزار شد.
 
در این رویداد که اختتامیه آن با حضور مدیران پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین مدیران بخش‌های خصوصی در محل پژوهشگاه ICT برگزار شد، مجموعا ۸۸ تیم شرکت کردند و پس از ارزیابی در نهایت ۱۲ تیم به مرحله نهایی راه پیدا کردند که در نهایت به تیم های اول تا سوم جوایز نقدی اهدا گردید.
 
بر اساس این خبر در این رویداد، تیم‌های شرکت‌کننده علاوه‌بر شرکت در مسابقه و ارزیابی توانمندی‌های خود که با کسب جایزه نقدی تیم‌های برگزیده همراه بود، امکان تعامل با خبرگان و شرکت‌های فعال در حوزه اینترنت اشیا در کشور را کسب کردند.
 
لازم به ذکر است حضور «فعالان زیست‌بوم‌ اینترنت اشیاء ایران»، «پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور»، «شرکت‌های عضو فروم اینترنت اشیاء»، «راهبران»، «خبرگان» و «همچنین سرمایه‌گذاران» در این دوره از لیگ اینترنت اشیاء ایران فرصت مغتنمی در اختیار تیم‌های شرکت‌کننده برای شبکه‌سازی و توسعه مهارت‌های نرم قرار داد.
کد مطلب : 21159
https://aftana.ir/vdchwzni.23nzmdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی