شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام اسامی دستگاه‌های برتر به کار خود پایان داد.
نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام اسامی دستگاه‌های برتر به کار خود پایان داد.
 
به گزارش افتانا، در مراسم اختتامیه جشنواره فاوا که  با حضور میثم لطیفی، معاون رییس جمهور؛زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونان وزارت ارتباطات و تعدادی از مدیران حوزه فاوا در محل سالن شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار شد؛ برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.
 
جشــنواره  امسال در قالب  چهار محـور اصلـی شــبکه ملــی اطلاعــات، دولــت هوشــمند، پسـت هوشـمند و صنعـت فضایـی و ۱۴ زیرمحـور برگزار و به برگزیدگان تندیس جشنواره و لوح تقدیر اعطا شد.
 
در بیانیه هیات داوران،  هدف از انتخاب این محور، «ترویـج و معرفـی خدمـات الکترونیکـی و خدمـات هوشـمند دسـتگاه‌ها، محـور دولـت هوشـمند در چهـار زیـر محـور پنجـره واحـد خدمـات، مرکـز ملـی تبـادل، خدمـت هوشـمند و مشـارکت الکترونیـک» اعلام شده بود .
 
بر این اساس اسامی دستگاه‌های برتر در محور دولت هوشمند به شرح ذیل معرفی شدند:
 
در زیر محور «مرکز ملی تبادل اطلاعات» به ترتیب وزارت کشور، سازمان ثبت احوال و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حائز مقام اول تا سوم شدند.
 
در بخش «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» سازمان تأمین اجتماعی، سازمان امور مالیاتی و وزارت آموزش و پرورش رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
 
در ایـن جشـنواره، در برخـی از زیرمحورهـا بـا توجـه بـه میـزان بلــوغ فنــاوری، محصــول  یــا خدمــات ارائــه شــده، بــا نظــر هیــات داوران رتبه بنــدی شـرکت کننـدگان از رتبـه دوم آغـاز شده بود.  بنابراین در زیرمحور «مشارکت الکترونیک» سازمان بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی دوم و سوم شدند و بدین ترتیب رتبه نخستی اعلام نشد.
 
در بخش شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، پیام‌رسان بله جایگاه اول و پیام‌رسان ایتا سکوی دوم و آیگپ و روبیکا مشترکا جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.
 
شایان ذکر است نهمیـن جشـنواره ملـی ارتباطـات و فنـاوری اطلاعـات بعـد از یـک وقفـه چنـد سـاله در برگـزاری کـه بـه دلیـل شـیوع بیمـاری کرونـا بـوده اسـت، مجـددأ بـا شـعار «ایـران هوشـمند و متصـل» برگزار شد.
کد مطلب : 21156
https://aftana.ir/vdcepz8w.jh8zni9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی