جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 10 May 2024
جالب است ۰
گوگل اعلام کرده است که سیستم ارتباط ماهواره‌ای اندروید در ابتدا برای گوشی‌های سری پیکسل و گوشی‌های سامسونگ منتشر می‌شود.
گوگل اعلام کرده است که سیستم ارتباط ماهواره‌ای اندروید در ابتدا برای گوشی‌های سری پیکسل و گوشی‌های سامسونگ منتشر می‌شود.
 
به گزارش افتانا به نقل از WCCFTech، رویای ارتباطات ماهواره ای از طریق گوشی‌ها بالاخره در حال تبدیل شدن به واقعیت است و این ویژگی مدتی است که از دسترس خارج شده است. جدیدترین آیفون‌ها از آن پشتیبانی می‌کنند و به نظر می‌رسد که گوشی‌های سامسونگ و پیکسل نیز به این دسته گوشی‌ها اضافه خواهند شد و پس از انتشار اندروید ۱۴، همه‌گیر خواهد شد. به محض اینکه به‌روزرسانی اندروید منتشر شود، بدیهی است که به سخت افزار مناسب نیاز دارد و با آن، بقیه به عهده سازنده گوشی است.
 
سیستم ارتباط ماهواره‌ای اندروید در ابتدا برای گوشی‌های پیکسل و گوشی‌های سامسونگ منتشر می‌شود. مشخص نیست که چه برندهای دیگری در پی استفاده از این قابلیت هستند، اما شرکت‌های تراشه‌ساز در ماه‌های اخیر تراشه‌های مجهزبه ارتباط ماهواره‌ای را رونمایی کرده‌اند.
 
ممکن است تمامی برندهای بازار اندروید به‌این‌زودی‌ها سراغ ارتباط ماهواره‌ای نروند. زمان زیادی تا انتشار نسخه نهایی اندروید ۱۴ باقی نمانده است و این سیستم‌عامل احتمالا مهر امسال به همراه پیکسل ۸ از راه می‌رسد.
 
منبع: WCCFTech
کد مطلب : 21151
https://aftana.ir/vdcjvve8.uqevizsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی