يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 28 Apr 2024
جالب است ۰
متا اعلام کرد که قرار است شبکه اجتماعی جدید خود را به‌زودی در دسترس کاربران قرار دهد و صفحه اپلیکیشن آن در دو فروشگاه معتبر اپلیکیشن اپل و گوگل قرار می‌گیرد.
اختصاصی افتانا، متا اعلام کرد که قرار است شبکه اجتماعی جدید خود را به‌زودی در دسترس کاربران قرار دهد و صفحه اپلیکیشن آن در دو فروشگاه معتبر اپلیکیشن اپل و گوگل قرار می‌گیرد.
 
به گزارش افتانا، مدت زیادی است که می‌دانیم متا در حال ساخت رقیب توییتر است، اما اکنون ایده بهتری از زمان عرضه آن داریم. لیستی برای این برنامه به نام Threads در اپ استور iOS ظاهر شده است که تاریخ انتشار تخمینی آن ۶ جولای (۱۵ تیر) است.
 
بر اساس گزارش انگجت، در ماه می، گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه کارهای توسعه سرویس میکروبلاگینگ رو به اتمام است و می‌تواند تا پایان ژوئن عرضه شود. در حالی که راه‌اندازی در پایان ژوئن کاملاً اتفاق نیفتاد، برنامه ممکن است در زمانی عرضه شود که کاربران توییتر تمایل بیشتری برای امتحان یک جایگزین داشته باشند.
 
توییتر اخیراً تعداد توییت‌هایی را که یک حساب تأیید نشده می‌تواند در روز بخواند، محدود کرده است. ایلان ماسک در یک پست اعلام کرد که حساب‌های تأیید شده – یعنی کاربرانی که پول پرداخت می‌کنند - می‌توانند روزانه ۶ هزار پست را بخوانند، در حالی که کاربران تایید نشده می‌توانند فقط ۶۰۰ پست را بخوانند.
 
او گفت که وب‌سایت در حال اتخاذ این اقدام است تا به سطوح شدید حذف داده‌ها و دستکاری سیستم رسیدگی کند. یک کاربر معمولی به راحتی می‌تواند ۶۰۰ پست را وارد کند، بنابراین افرادی که ۸ تا ۱۱ دلار در ماه برای تیک آبی پرداخت نکرده‌اند، در نتیجه از فیدهای خود خارج می‌شوند.
 
متا شبکه اجتماعی «Threads» را به عنوان برنامه مکالمه مبتنی بر متن اینستاگرام توصیف می‌کند. بر اساس اسکرین‌شات‌های ارسال شده در لیست، کاربران می‌توانند دسته اینستاگرام خود را حفظ کنند و همان حساب‌هایی را که در پلتفرم اشتراک عکس دنبال می‌کنند، دنبال کنند. این بدان معناست که کاربران از قبل دنبال‌کننده و حلقه هایی در برنامه جدید خواهند داشت که به آن برتری نسبت به سایر رقبای توییتر می‌دهد.
 
شبکه اجتماعی Threads
 
کاربران همچنین می‌توانند حریم خصوصی پست‌های خود را انتخاب کنند و آن‌ها را برای همه، نمایه‌هایی که دنبال می‌کنند یا فقط برای حساب‌هایی که ذکر می‌کنند، باز بگذارند. آن‌ها همچنین می‌توانند پست‌های افراد دیگر را لایک و سیو کنند و به اشتراک بگذارند.
 
گزارش‌های قبلی می‌گفتند رقیب توئیتر ساخت متا یک سرویس غیرمتمرکز خواهد بود که با Mastodon سازگار است، اما مشخص نیست که آیا هنوز هم در زمان راه‌اندازی آن وجود دارد یا خیر. ما تا چند روز دیگر مطمئن خواهیم شد.
 
همانطور که گفته شد، صفحه این اپلیکیشن در اپ استور باز و توضیحات آن بارگذاری شده است، اما برای اینکه از زمان دقیق عرضه Threads مطمئن شوید، کافی است وارد بخش جستجو (Explore) در اینستاگرام شوید و کلمه «saymore» را تایپ کنید که در گوشه نوار جستجو یک کارت به شما نشان داده خواهد شد و با لمس آن قادر هستید تا یک یادآور برای خود تنظیم کنید.
 
گفتنی است، برای داشتن امنیت بیشتر لازم است که این شبکه اجتماعی را از فروشگاه‌های معتبر اپلیکیشن اپل و گوگل یعنی اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.
کد مطلب : 21071
https://aftana.ir/vdca6wnu.49n6015kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی