شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
نورونتا در حال حاضر تنها شبکه موجود در کشور است که می‌تواند به مشترکان خود تضمین کیفیت (SLA) بدهد.
نورونتا در حال حاضر تنها شبکه موجود در کشور است که می‌تواند به مشترکان خود تضمین کیفیت (SLA) بدهد.
 
به گزارش افتانا، مصطفی آزاد فلاح، مدیر بازاریابی شرکت ژرف‌نگر، به افتانا می‌‌گوید: هلدینگ ژرف‌نگر در حوزه تلکام و فناوری اطلاعات محصولات مختلفی دارد. یکی از این محصولات ما، نورونتا است که حاصل مشارکت با شرکت مخابرات ایران است و در اختیار مشتریان سازمانی به‌ویژه بانک‌هاست تا یک شبکه ارتباطی امن و خصوصی داشته‌باشند که با پارامترهای کیفیتی روز همخوانی دارد. شرکت امید ژرف‌نگر از سال ۷۹ با شرکت مخابرات ایران همکاری دارد. مشترکان شبکه نورونتا از قابلیت‌هایی همچون ایجاد ارتباطی امن و پایدار در سطحی گسترده، پشتیبانی ۲۴ ساعته و … بهره می‌برند. نورونتا در حال حاضر تنها شبکه موجود در کشور است که می‌تواند به مشترکان خود تضمین کیفیت (SLA) بدهد. خدمات نورونتا در ۳۱ استان و حدود ۹۰۰ شهر و بیش از ۱۶۰۰ مرکز مخابراتی سراسر کشور قابل عرضه است.
 
آزاد فلاح ادامه می‌دهد: شرکت ژرف‌نگر که یک شرکت سرمایه‌گذار است با ابر زس هم شناخته می شود و در زمینه سرویس‌های رایانش ابری هم فعالیت می‌کند و دیتاسنترها زیادی در اختیار دارد که به سرویس های کلاود وصل است. همراهی بدون هزینه توسط تیم پشتیبانی فنی با تکیه بر تجربه و دانش، خدمتی برای کاربران سرویس‌های ابری زس است.
 
وی می‌افزاید: ابر ایران را هم داریم که محصول قرارداد مشارکتی میان سازمان فناوری اطلاعات ایران و شرکت داده‌های ابری امین آسیا (کنسرسیوم شرکت‌های آسیاتک، ژرف‌نگر و زس) در قالب پروژه ابر ایران است. تمرکز اصلی این پروژه تمرکززدایی از حجم وسیع داده‌های ذخیره شده در شهر تهران و انتقال آن به سایر شهر‌ها برای جلوگیری از بین رفتن اطلاعات در زمان وقوع بحران در شهر تهران است.
 
در نمایشگاه الکامپ، امید ژرف‌نگر در سالن ۶ مستقر شده و میزبان بازدیدکنندگان از غرفه این شرکت است.
کد مطلب : 21025
https://aftana.ir/vdcjiye8.uqev8zsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی