دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 6 May 2024
جالب است ۰
شرکت آمازون قصد دارد تا با سرمایه‌گذاری صد میلیون دلاری برای نسل بعدی هوش مصنوعی به جنگ مایکروسافت و گوگل برود.
شرکت آمازون قصد دارد تا با سرمایه‌گذاری صد میلیون دلاری برای نسل بعدی هوش مصنوعی به جنگ مایکروسافت و گوگل برود.
 
به گزارش افتانا به نقل از تک‌رادار، در حالی که بسیاری از شرکت‌ها روی عرضه ابزارهای هوش مصنوعی و نویسندگان هوش مصنوعی خود متمرکز شده‌اند، بخش خدمات ابری آمازون به جای آن روی کمک به استارت‌آپ‌ها برای رسیدن به آن نقطه تمرکز کرده است و راه‌اندازی مرکز نوآوری هوش مصنوعی، این شرکت را یک قدم جلوتر می‌برد.
 
این برنامه برای اتصال کارشناسان هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی با مشتریان خدمات وب آمازون (AWS) طراحی شده است تا به آن‌ها در طراحی و استقرار محصولات جدید هوش مصنوعی کمک کند و به تازگی ۱۰۰ میلیون دلار بودجه برای شروع آن دریافت کرده است که نشان‌دهنده بیش از ربع قرن سرمایه‌گذاری هوش مصنوعی توسط این شرکت است.
 
از زمان راه‌اندازی، مشتریانی نظیر Ryanair، Highspot، Lonely Planet و Twilio خواهند بود، اما آمازون در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که همه شرکت‌ها در مورد پتانسیل هوش مصنوعی مولد برای تغییر پیشنهادات و عملیات خود هیجان‌زده هستند.
 
مت گارمن، معاون ارشد فروش، بازاریابی و خدمات جهانی AWS بر تمایل مشتریان به راهنمایی در مورد چگونگی شروع سریع و ایمن با هوش مصنوعی مولد تأکید کرد.
 
گارمن همچنین افزود: ما به همراه جامعه جهانی شرکای خود، با رهبران کسب‌وکار در هر صنعت کار می‌کنیم تا به آن‌ها کمک کنیم تا تأثیر هوش مصنوعی مولد را در سازمان خود به حداکثر برسانند و برای مشتریان، کارمندان و نتیجه نهایی خود ارزش ایجاد کنند.
 
AWS با ارائه تیم استراتژیست، دانشمندان داده، مهندسان و معماران خود امیدوار است بتواند به مراحل بعدی تحقیقات مانند کشف دارو در مراقبت‌های بهداشتی و افزایش حفاظت در امور مالی، دامن بزند. ۱۰۰ میلیون دلار بودجه، همچنین اجرای کارگاه‌های بدون هزینه، مشارکت ها و سایر فرصت‌های آموزشی را تسهیل می‌کند.
 
منبع: Techradar
کد مطلب : 21000
https://aftana.ir/vdccxxqi.2bqsx8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی