يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 28 Apr 2024
جالب است ۰
یک بانک از متا درخواست کرد تا در برابر افزایش کلاهبرداری‌های مصرف‌کنندگان در فضای مجازی اقداماتی انجام دهد.
یک بانک از متا درخواست کرد تا در برابر افزایش کلاهبرداری‌های مصرف‌کنندگان در فضای مجازی اقداماتی انجام دهد.
 
به گزارش افتانا به نقل از تک‌رادار، بانک TSB هشدار داده است که اگر غول رسانه‌های اجتماعی مداخله نکند، مصرف‌کنندگان ممکن است تا ۲۵۰ میلیون دلار از کلاهبرداری‌های متا در سال ۲۰۲۳ ضرر کنند.
 
داده‌های این بانک نشان می‌دهد که تنها در ماه گذشته، ۸۰ درصد از پرونده‌های کلاهبرداری که در سه دسته بزرگ کلاهبرداری خود ثبت کرده است، از پلتفرم‌های متا سرچشمه می‌گیرد. City AM که به گزارش تلاش‌های TSB برای تقویت متا اعتبار می‌دهد، همچنین دوسوم کلاهبرداری‌های خرید آنلاین را که از پلتفرم‌های متا از جمله بازار فیس‌بوک سرچشمه می‌گیرد، نشان می‌دهد.
 
رابین بولوک، مدیرعامل بانک TSB، نامه‌ای به متا ارسال کرده که در آن توضیح داده است چگونه شرکت تحت مالکیت زاکربرگ باید با کلاهبرداری فزاینده مقابله کند که ممکن است دیدگاه‌های مختلف بانکی را نسبت به دیدگاه‌های رسانه‌های اجتماعی محور آن ارائه دهد.
 
بالای لیست بولوک پرداخت است که در حال حاضر توسط پلتفرم کنترل نشده است. فروشندگان می‌توانند به هر طریقی از جمله پول نقد و حواله‌های بانکی که صلاح می‌دانند، مبادله پول کنند.TSB  خواستار مکانیزم پرداخت امن به جای سیستم فعلی است.
 
همچنین شرکت‌های غیرقانونی که مجاز به تبلیغ در پلتفرم‌های متا هستند، تحت نظارت هستند که باید مورد بررسی دقیق و به موقع قرار گیرند. متا می‌گوید که تبلیغ کنندگان در سایت خود باید ابتدا توسط FCA پاک شوند.
 
همچنین، گزارش City AM نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کند که بریتانیا به کانون کلاهبرداری در جهان در میان یک «اپیدمی کلاهبرداری» تبدیل شده است و در سال ۲۰۲۲ شاهد سرقت ۱.۲ میلیارد پوند توسط کلاهبرداران بود.
 
یکی از سخنگویان متا در گفت‌وگو با تک‌رادار گفت: این یک مشکل در سطح صنعت است و کلاهبرداران از روش‌های پیچیده‌تر برای کلاهبرداری از افراد به طرق مختلف از جمله ایمیل، پیامک و آفلاین استفاده می‌کنند. ما نمی‌خواهیم کسی قربانی این جنایتکاران شود، به همین دلیل است که پلتفرم‌های ما از قبل سیستم‌هایی برای مسدود کردن کلاهبرداری‌ها داشته‌اند، تبلیغ‌کنندگان خدمات مالی اکنون باید مجوز FCA برای هدف قرار دادن کاربران بریتانیا را داشته باشند و ما کمپین‌های آگاهی مصرف‌کننده را در مورد نحوه شناسایی رفتارهای خلاف قانون اجرا می‌کنیم. مردم همچنین می‌توانند این محتوا را با چند کلیک ساده گزارش کنند و ما با پلیس برای حمایت از تحقیقات آن‌ها همکاری می‌کنیم.
 
منبع: Techradar
کد مطلب : 20981
https://aftana.ir/vdcjvhe8.uqeyozsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی