جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ , 19 Apr 2024
جالب است ۰
واتس‌اپ در آینده‌ای نزدیک از ایموجی‌های متحرک استفاده خواهد کرد تا کاربران بهتر احساسات خود را نشان دهند.
واتس‌اپ در آینده‌ای نزدیک از ایموجی‌های متحرک استفاده خواهد کرد تا کاربران بهتر احساسات خود را نشان دهند.
 
به گزارش افتانا به نقل از سماء، واتس‌اپ یکی از بهترین برنامه‌های پیام‌رسان در جهان محسوب می‌شود که ویژگی‌های امنیتی و روش‌های ارتباطی متنوعی را برای کاربران فراهم می‌کند، اما در برخی از ویژگی‌ها از دیگر پیام‌رسان‌ها مانند تلگرام عقب مانده است.
 
این پیام‌رسان زیر نظر متا در حال حاضر طیف گسترده‌ای از ایموجی‌ها، گیف‌ها، استیکرها و واکنش‌ها را برای کمک به کاربران در انتقال احساسات خود ارائه می‌دهد، اما به نظر می‌رسد که قرار است با ویژگی جدید خود یعنی ایموجی‌های متحرک، نوع ارتباط برقرار کردن بین کاربران را به سطح دیگری ببرد.
 
بر اساس گزارش WABetaInfo، واتس‌اپ مدتی است که روی توسعه ایموجی‌های متحرک کار می‌کند و اخیراً در حال آزمایش واکنش ایموجی قلب تپنده در آخرین نسخه بتا برنامه دسکتاپ دیده شده است.
 
ایموجی متحرک در واتس‌اپ
 
ایموجی‌های متحرک با استفاده از Lottie ایجاد می‌شوند، یک فرمت فایل انیمیشنی که برای دستگاه‌های تلفن همراه بهینه‌سازی شده است و تضمین می‌کند که این ویژگی تأثیر منفی بر عملکرد برنامه در دستگاه‌های پایین‌رده ندارد.
 
در حال حاضر گزینه‌ای برای غیرفعال کردن ایموجی‌های متحرک در واتس‌اپ وجود ندارد و مشخص نیست که آیا این شرکت قصد ارائه این ویژگی را دارد یا خیر.
 
شایان ذکر است که رقیب اصلی واتس‌اپ، تلگرام، در حال حاضر راه‌های زیادی برای بیان خود به کاربران ارائه می‌دهد، از جمله ایموجی‌های متحرک، واکنش‌ها و امکان تبدیل هر ویدیویی به استیکر. مشترکان تلگرام پریمیوم همچنین به استیکرها و واکنش‌های متحرک اختصاصی دسترسی دارند.
 
منبع: Samaa
کد مطلب : 20691
https://aftana.ir/vdchz-ni.23nvwdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی