جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
جالب است ۰
کمیته بازاریابی و ارتباط با مشتریان سایبرتک برای نمایشگاه امسال برنامه های متنوعی برنامه ریزی نموده است که برگزاری قرعه کشی روزانه و اهدای جوایز نفیس قسمتی از این برنامه ها می باشد
به گزارش افتانا، آموزشگاه سایبرتک برای ارتباط بیشتر با مخاطبان خود و علاقه مندان IT امسال با ۵ غرفه در سالن های میلاد (هر دو طبقه) سالن ۳۸ ، سالن ۶ و همچنین فضای باز نمایشگاه در الکامپ۹۰ حضور دارد. غرفه اصلی سایبرتک در سالن میلاد مستقر شده است .

سمینارهای متنوعی در ارتباط با مسائل روز IT توسط اساتید سایبرتک در این ۵ روز در غرفه اصلی سایبرتک واقع در طبقه بالای سالن میلاد برگزار خواهد شد. این سمینارها به صورت آنلاین در غرفه های فرعی سایبرتک و همچنین سایت این موسسه( www.cybertech.ir ) نمایش داده خواهدشد.

کمیته بازاریابی و ارتباط با مشتریان سایبرتک برای نمایشگاه امسال برنامه های متنوعی برنامه ریزی نموده است که برگزاری قرعه کشی روزانه و اهدای جوایز نفیس قسمتی از این برنامه ها می باشد.

روزانه راس ساعت ۱۴ از بین بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در سمینارها قرعه کشی صورت گرفته و هدایای متنوعی ( از قبیل لب تاب ، آی پد ، تبلت ، دوربین دیجیتال ، گوشی گالکسی سامسونگ و بورسیه تحصیلی) اهدا خواهد شد.
کد مطلب : 180
https://aftana.ir/vdccaxqs82bq4.la2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی