دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
اینوتکس ۲۰۲۰ با حضور ۵۰۰ استارتاپ به‌صورت‌انلاین برگزار می‌شود.
منبع : روزنامه دنیای اقتصاد
اینوتکس ۲۰۲۰ با حضور ۵۰۰ استارتاپ در ماه مرداد به‌صورت‌ آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، رئیس پارک فناوری پردیس از برگزاری نهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ در مرداد ماه خبر داد و گفت: در این رویداد که از ۲۲ مرداد ماه به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود، ۵۰۰ استارت‌آپ حضور دارند. مهدی صفاری‌نیا در نشست خبری آنلاین نهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ گفت: در این رویداد ۱۸ هزار بازدیدکننده و ۵۰۰ استارت‌آپ‌ حضور خواهند داشت.

در این نشست سجاد عباسی فشمی، دبیر نهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰، با بیان اینکه در هشت دوره برگزاری این رویداد ۴۰ هزار نفر از ۲۵ کشور از این رویداد بازدید کردند، اظهار کرد: علاوه بر آن حدود ۱۴۰ قرارداد در مدت هشت دوره برگزاری نمایشگاه اینوتکس منعقد شده است.

عباسی جذب سرمایه و شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، توسعه همکاری و مشارکت کلیه اجزای اکوسیستم نوآوری و افزایش شبکه‌سازی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه نام برد و اضافه کرد: این نمایشگاه در سه بخش نمایشگاهی، رویدادهای تجاری و ترویجی و بخش جنبی برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ از ۲ تیرماه آغاز شده و متقاضیان برای حضور در این نمایشگاه می‌توانند با وارد شدن به سایت اینوتکس نسبت به ثبت‌نام و انتخاب غرفه اقدام کنند. استارتاپ‌ها و شرکت‌ها می‌توانند از طریق پلتفرم و با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی اقدام به غرفه‌آرایی کنند و در زمان برگزاری نمایشگاه با بازدیدکنندگان و سرمایه‌گذاران ارتباط آنلاین داشته باشند.
کد مطلب : 16757
https://aftana.ir/vdcfeedy.w6dvtagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی