کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیست‌ویکمین نمایشگاه ایپاس آغاز به کار کرد

30 مهر 1403 ساعت 13:16

بیست و یکمین نمایشگاه تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس) با حضور ۲۲۲ شرکت داخلی و خارجی در مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.


بیست و یکمین نمایشگاه تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس) با حضور ۲۲۲ شرکت داخلی و خارجی در مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.
 
به گزارش افتانا، بیست‌و یکمین نمایشگاه تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس) با حضور ۲۲۲ شرکت فعال در حوزه تجهیزات پلیسی آغاز به کار کرد.
 
محمدقاسم ناظر، مدیرعامل بنیاد تعاونی فراجا، در مراسم افتتاح نمایشگاه ایپاس اظهار داشت: نخستین نمایشگاه ایپاس در شرایطی دو دهه پیش برگزار شد که حدود ۹۰ درصد تجهیزات عرضه شده، محصولات وارداتی پلیس بود و اکنون پس از بیست سال به نقطه ای رسیده‌ایم که حدود نیمی از تولیدات نمایش داده شده در این نمایشگاه مربوطه شرکت‌های دانش‌بنیان و داخلی است.
 
محمدقاسم ناظر با بیان اینکه حدود ۱۵ درصد از تولیدات نمایشگاه نیز به سفارش و همکاری پلیس تولید شده است، افزود: در این نمایشگاه ۲۲۲ شرکت در ۱۸۷ غرفه حضور دارند و بیش از ۱۲۰ نشان تجاری داخلی و ۲۰ نشان تجاری خارجی را عرضه کرده‌اند.
 
نمایشگاه تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (IPAS) با هدف معرفی جدیدترین دستاوردها و فناوری‌های مرتبط با حفاظت اجتماعی، به عنوان یک پل ارتباطی بین تولیدکنندگان تجهیزات و کسانی که مسئولیت حفاظت و امنیت را بر عهده دارند، عمل می‌کند. این نمایشگاه که امسال ثبت‌نام و آغاز به کار آن در سکوت خبری صورت گرفت، از 30 مهرماه تا 3 آبان‌ماه 1403 در مصلای امام خمینی تهران برپاست.
 
 


کد مطلب: 22514

آدرس مطلب :
https://www.aftana.ir/news/22514/بیست-ویکمین-نمایشگاه-ایپاس-آغاز-کار

افتانا
  https://www.aftana.ir