کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معرفی چند افزونه‌ هوش مصنوعی کاربردی برای مرورگر کروم

پیوست , 31 خرداد 1403 ساعت 11:01

افزونه‌های هوش مصنوعی کروم یک ماژول نرم‌افزاری کوچک یا Add-on هایی هستند که برای تقویت عملکرد و بهبود تجربه کاربر در زمینه هوش مصنوعی در مرورگر گوگل کروم طراحی شده‌اند.


افزونه‌های هوش مصنوعی کروم یک ماژول نرم‌افزاری کوچک یا Add-on هایی هستند که برای تقویت عملکرد و بهبود تجربه کاربر در زمینه هوش مصنوعی در مرورگر گوگل کروم طراحی شده‌اند.
 
به گزارش افتانا، افزونه‌های هوش مصنوعی به مرورگر قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند نوشتن متن، ترجمه، تحقیق و خلاصه‌سازی اضافه می‌کنند. افزونه‌ها می‌توانند پیمایش شما در این مرورگر را بهبود ببخشند، اما مزایای آنها به همین مورد ختم نمی‌شود. افزونه‌های هوش مصنوعی کروم همچنین به بهبود بهره‌وری، دسترسی بهتر، تجربیات شخصی‌تر، صرفه‌جویی در وقت و بهبود ارتباطات کمک می‌کند. در اینجا برخی از آنها را معرفی کرده‌ایم.
 
افزونه هوش مصنوعی کروم Compose
افزونه کروم Compose AI یک مأموریت دارد که شما را به یک نویسنده تمام عیار که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تبدیل کند. با بلاگ‌نویسی خداحافظی کنید و به محتوای الهام گرفته سلام کنید. از تولید ایده تا ارائه پیشنهادات در زمان واقعی، Compose AI همراه دیجیتالی قابل اعتمادی برای نوشتن هر چیزی است.
امکانات:

مزایا: معایب:  
افزونه هوش مصنوعی کروم Perplexity
همه ما می‌دانیم که بهترین ثروت زمان است و افزونه Perplexity AI کروم خلاصه‌ای مختصر و قابل هضم از مقالات آنلاین را جمع آوری می‌کند، بنابراین، می‌توانید اطلاعات کلیدی را به سرعت جمع آوری کنید و به کار ببرید. این یک سطح کاملاً جدید از مهارت‌های چند وظیفه‌ای است.
 
امکانات: مزایا: معایب:  
افزونه هوش مصنوعی کروم Harpa
تصور کنید که هوش مصنوعی بتواند بر وب سایت‌ها به صورت لحظه‌ای نظارت داشته باشد تا شما را به مواردی که دارای کاهش قیمت، به روزرسانی‌های صفحه و موارد دیگر است هدایت کند. افزونه هوش مصنوعی کروم Harpa ابزاری فوق العاده جالب و مفید است. این افزونه به شما امکان می‌دهد عناصر فردی را در وب سایت‌ها ردیابی و نظارت کنید، بنابراین، مجبور نیستید تا بارها و بارها آنها را بررسی کنید تا ببنید چه زمانی قیمت بلیط‌ها کاهش می‌یابد.
 
امکانات:  
مزایا: معایب:  
افزونه هوش مصنوعی کروم Seamless
اگر اهل فروش هستید، یک افزونه هوش مصنوعی کروم مانند Seamless می‌تواند کار شما را خیلی ساده کند. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا ایمیل‌ها، شماره موبایل‌ها و اطلاعات کاملی را در زمینه مشتریان احتمالی را در هر پلتفرم رسانه اجتماعی بیابید. دیگر نیازی به جستجو در مورد اطلاعات تماس نخواهید داشت.
 
امکانات:  
مزایا: معایب:  
افزونه هوش مصنوعی کروم Jasper
با افزونه هوش مصنوعی کروم Jasper، موانع زبانی برای شما معنایی نخواهد داشت. می‌توانید از Jasper بخواهید که درباره هر موضوع یا محصولی بنویسید و می‌بینید که فوراً محتوای بدون سرقت ادبی را در مرورگر شما تولید می‌کند.
 
امکانات:  
مزایا: معایب:  
افزونه کروم Otter.ai
جلسات مهم، پادکست‌های بصیرانه یا مصاحبه‌های پیشگامانه را هرگز با افزونه کروم Otter.ai از دست ندهید. این دستیار صوت به متن، رونویسی گفتار را با دقت چشمگیری انجام می‌دهد و جمع‌آوری اطلاعات را سریع‌تر می‌کند. بنابراین، بنشینید و بدون نگرانی برای از دست دادن هر قطعه طلایی به محتوای مورد علاقه خود گوش دهید.
 
امکانات:  
مزایا: معایب:  
افزونه هوش مصنوعی کروم Magical
افزونه هوش مصنوعی کروم Magical، مدیریت زمان، تمرکز و کارایی را برای ما به ارمغان می‌آورد. با قابلیت‌های داخلی افزایش بهره وری و نوآوری‌های جدید هوش مصنوعی، این افزونه ابزار دیجیتالی شما را برای خودکار کردن ورود داده‌ها، ارسال سریع‌تر پیام‌ها و پر کردن برگه‌ها در یک چشم بر هم زدن مقدور می‌سازد.
 
امکانات: مزایا: معایب:  
افزونه هوش مصنوعی کروم Merlin
با استفاده از افزونه هوش مصنوعی کروم Merlin به صورت رایگان می‌توانید به برنامه ChatGPT دسترسی داشته باشید. اگر از انتظار برای بارگذاری کند در وب سایت OpenAI  خسته شده‌اید و می‌خواهید راه سریع تری برای چت با شریک هوش مصنوعی خود داشته باشید این یک ابزار مفید برای شما خواهد بود.
 
امکانات: مزایا: معایب:  
افزونه هوش مصنوعی کروم NaturalReader
شاید برای شما باور کردنی نباشید که بتوانید در مقالات، صفحات وب و حتی پست‌های رسانه‌های اجتماعی در حین انجام کار بتوانید به چشمان خود استراحت دهید. با افزونه NaturalReader کروم، این دیگر یک رویا نیست. با AI Reader با قابلیت تبدیل متن به گفتار، وب را در قالبی با صدای طبیعی برای شما زنده می‌کند.
 
امکانات:  
مزایا: معایب:  
افزونه هوش مصنوعی کروم Paragraph
این ابزار قالب‌بندی و نوشتن خودکار مجهز به هوش مصنوعی بهترین دوست جدید شما برای طراحی، صیغل دادن و تکمیل شاهکارهای نوشتاری شما است.
 
امکانات:  
مزایا:  
معایب:


کد مطلب: 22269

آدرس مطلب :
https://www.aftana.ir/news/22269/معرفی-چند-افزونه-هوش-مصنوعی-کاربردی-مرورگر-کروم

افتانا
  https://www.aftana.ir