کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عملکرد مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری اطلاعات ایران

پاسخ به بیش از 77 هزار تماس در سالی که گذشت

4 ارديبهشت 1403 ساعت 10:05

سال گذشته بیش از 77 هزار تماس تلفنی توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری اطلاعات ایران با هدف خدمت‌رسانی به مردم و دستگاه‌ها توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران پاسخ داده شد.


سال گذشته بیش از 77 هزار تماس تلفنی توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری اطلاعات ایران با هدف خدمت‌رسانی به مردم و دستگاه‌ها توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران پاسخ داده شد.
 
به گزارش افتانا، دکتر خوانساری، معاون وزیر ارتباطات از مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری اطلاعات ایران، به نشانی 1649 بازدید کرد و با چگونگی عملکرد و دستاوردهای این سامانه‌ی خدمت‌رسان آشنا شد. در این بازدید، احسان طالبی، مدیرکل دفتر همکاری‌های فراسازمانی، ارتباط با صنعت و دانشگاه، اهم اقدامات انجام شده توسط سامانه 1649 در سال گذشته را تشریح کرد و اظهار داشت: مرکز تماس 1649 در سال 1401 و با هدف ارائه خدمت پایدار و مطمئن به دستگاه‌ها و مردم و با همکاری دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات و اداره کل تدارکاتی و پشتیبانی در دو قالب مرکز تماس و سامانه اینترنتی کار خود را آغاز کرد.
 
وی گفت: این مرکز که دارای کادری مجرب و آموزش دیده است، در سال گذشته به بیش از 77 هزار تماس تلفنی پاسخ داده است. عمده‌ترین تماس‌های برقرار شده با این مرکز متعلق به شش فعالیت از مجموع فعالیت‌ها و طرح‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران است. در این میان، بیشترین تماس‌ها با ثبت بیش از 62 هزار بار تماس به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند تعلق دارد. ما بقی تماس‌ها نیز به ترتیب متعلق به پنجره واحد زمین، پیام‌رسان‌ها، حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال، گواهی‌های نرم‌افزار و سامانه پیامکی 4040 است.
 
طالبی در خصوص رویکرد این مرکز در سال جدید بیان داشت: با توجه به این که خدمت رسانی و انجام وظیفه پاسخگویی جزو اولویت‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران در سال پیش رو است، رضایت‌‌مندی مردم ضمن دریافت پاسخ پس از برقراری تماس با این مرکز و پاسخگویی به سوالات مرتبط با خدمات دارای تعرفه از اولویت‌های مرکز تماس 1649 در سال پیش رو خواهد بود.
 
کسب‌وکارها و عموم متقاضیان، علاوه بر امکان برقراری تماس از طریق شماره 1649، با مراجعه به نشانی https://1649.ir می‌توانند از آخرین مصوبات و بخشنامه‌های دستگاه‌های ذ‌ی‌ربط در خصوص حمایت از سکوها و کسب‌و‌کارهای اقتصاد دیجیتال باخبر شوند و در صورت نیاز شکایت خود را از سکوها و دستگاه‌های متولی در این زمینه به ثبت برسانند.
 


کد مطلب: 22167

آدرس مطلب :
https://www.aftana.ir/news/22167/پاسخ-بیش-77-هزار-تماس-سالی-گذشت

افتانا
  https://www.aftana.ir