بلکبری هدف درآمدی خود از حوزههای اینترنت اشیا و امنیت سایبری را فاش کرد.
بلکبری بهدنبال کسب درآمد از اینترنت اشیا و امنیت سایبری
سایبربان , 3 خرداد 1401 ساعت 15:03
بلکبری هدف درآمدی خود از حوزههای اینترنت اشیا و امنیت سایبری را فاش کرد.
بلکبری هدف درآمدی خود از حوزههای اینترنت اشیا و امنیت سایبری را فاش کرد.
به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، شرکت بلکبری (BlackBerry)، رسیدن به درآمد ۳۰۷ میلیون دلاری از تجارت اینترنت اشیا در سال مالی ۲۰۲۵ و ۴۴۳ میلیون دلاری در سال مالی ۲۰۲۷ را در مقایسه با ۱۷۸ میلیون دلار هدفگذاری کرد که در سال مالی ۲۰۲۲ به دست آورد.
بلکبری ۵۷۹ میلیون دلار از کسب و کار امنیت سایبری در سال مالی ۲۰۲۵ و ۷۷۰ میلیون دلار در سال مالی ۲۰۲۷ در مقایسه با ۴۷۷ میلیون دلار در سال مالی ۲۰۲۲ هدفگذاری کرده است.
شرکت، افزایش میانگین سود ناخالص سالانه بیش از ۱۰۰ امتیاز پایه را تا سال مالی ۲۰۲۷ هدف قرار داده است. BlackBerry در نظر دارد حاشیه عملیاتی تقریباً ۲۰ درصدی را تا سال مالی ۲۰۲۷ به دست آورد.
بلک بری تقریباً ۳۰ درصد از درآمد را در زمینه تحقیق و توسعه در سال مالی ۲۳ سرمایهگذاری خواهد کرد.
کارشناسان انتظار دارند که بازار آدرسپذیر قابل سرویس اینترنت اشیا (SAM) از سال مالی ۲۰۲۳ تا سال مالی ۲۰۲۶ تقریباً ۸ تا ۱۲ درصد در سال رشد کند.
انتظار میرود رشد درآمد واحد تجاری اینترنت اشیا از نرخ رشد بازار فراتر رود و در نتیجه سهام بازار بالاتر از سطح فعلی ۲۶ درصد در حوزههای اصلی خودرو افزایش یابد؛ همچنین درآمد حاصل از حقالامتیاز مبتنی بر تولید، سریعتر از درآمد حاصل از مرحله طراحی پیشتولید رشد کند و بخش کل درآمد حاصل از حقالامتیاز را افزایش دهد.
محققان اعلام کردند که بازار آدرسپذیر قابل سرویس برای «BlackBerry IVY» در سال مالی ۲۰۲۵ تقریباً ۸۰۰ میلیون دلار خواهد بود.
بلکبری اولین برد طراحی IVY خود در سال مالی ۲۰۲۳ را هدف قرار داده است.
انتظار میرود که بازارهای آدرسپذیر قابل سرویس برای امنیت نقطه پایانی و خدمات امنیت سایبری مدیریت شده به ترتیب ۱۵ و ۱۴ درصد در سال تا سال مالی ۲۰۲۷ رشد کنند؛ همچنین درآمد واحد تجاری امنیت سایبری، به استثنای مدیریت نقطه پایانی یکپارچه (UEM)، با نرخ رشد مرکب سالانه ۵ ساله تقریباً ۱۶ درصد تا سال مالی ۲۰۲۷ رشد کند.
کارشناسان براین باورند که ریزش در پایگاه مشتریان مدیریت نقطه پایانی یکپارچه تأثیر منفی بر درآمد دورهای سالانه (ARR) در سال مالی ۲۰۲۳ داشته باشد، اما این تأثیر از سال مالی ۲۰۲۴ به بعد کمتر خواهد شد.
تقریباً ۲۰ درصد از پایگاه مشتریان مدیریت نقطه پایانی یکپارچه در عمودهای غیر اصلی است و این مشتریان که درآمد سالانه در منطقه ۴۰ میلیون دلار را نشان میدهند، بالاتر از حد متوسط هستند.
تقریباً ۶۴ درصد از مشتریان «Cylance» در حال حاضر یک ماژول Cylance و تقریباً ۲۷ درصد از مشتریان ۲ ماژول خریداری میکنند. مدیریت فروش ماژولهای اضافی به این مشتریان را هدف قرار داده است.
کد مطلب: 19067