در دومین کنفرانس بینالمللی استراتژی برند بر نقش چشمگیر رضایت مشتریان در برندسازی تاکید شد.
در دومین کنفرانس استراتژی برند مطرح شد:
در سایه رضایت مشتریان، برند برتر باشید
اختصاصی افتانا
30 دی 1394 ساعت 17:07
در دومین کنفرانس بینالمللی استراتژی برند بر نقش چشمگیر رضایت مشتریان در برندسازی تاکید شد.
سودابه محمدپور
در دومین کنفرانس بینالمللی استراتژی برند بر نقش چشمگیر رضایت مشتریان در برندسازی تاکید شد.
به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، در دومین کنفرانس بینالمللی استراتژی برند که روز چهارشنبه 30 دیماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، دکتر محمد آزادی، دبیر علمی کنفرانس و رئیس کمیسیون برند اسلامی در سخنانی درباره توجه به مساله برندسازی در نگاه حکومتی و کلان کشور ابراز امیدواری کرد و آن را لازمه ورود به عرصههای رقابتی در بازارهای بینالمللی دانست.
دکتر جرج نجم، استاد دانشگاه و مدرس دورههای تبلیغات در دانشکده کسبوکار از کشور لبنان که به این همایش دعوت شده بودبه عنوان سخنران یکی از پنلها تحت عنوان brands and communicatiom, love story! درباره نقش روزافزون برند در تجارت اظهار داشت: برندها همه زندگی ما را احاطه کردهاند و ما برای موفقیت کسبوکار خود در هر عرصه باید به فکر برند برتر شدن باشیم و این موضوع دارای دو بخش کارکردی و احساسی است. در بخش رفتاری آن باید بگویم که برندها در آینده به سمتی میروند که فرد از برند محبوب خود به نام love Marks نام خواهد برد پس برای رسیدن به چنین جایگاهی شرکتها باید استانداردهای خود را بر اساس ارتباطات گستردهتر در راستای ارتقای رضایت مشتریان بالا ببرند.
در بخشی دیگر نیز دکتر وحید ناصحی فر، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، 79 درصد دلیل شکست یک برند را ناشی از نارضایتی مشتریان دانست و بر لزوم توجه شرکتها به داشتن CRM و توجه به رفتار مشتری و تعامل با وی در راستای ارتقای رضایت تاکید کرد.
دکتر آزادی نیز بر اهمیت انتخاب یک استراتژی برند مناسب در ساختار سازمانها، تاکید کرد و گفت: استراتژیهای یک سازمان باید بر اساس توانمندیهای آن مجموعه باشد نه بر اساس ایدهآلهای مدیران آن. در کشور ما همکاری برندها ingredient branding وجود ندارد در صورتی که اگر اتفاق بیفتد بسیار رونقبخش خواهد بود.
کد مطلب: 10710