پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ , 28 Mar 2024
جالب است ۰
مدیر عامل شرکت آوین افراز و مجری الکامپ هفدهم:

الکامپ و کوهی از تصمیمات غیر کارشناسی

بزرگترین مشکل این است که سازمان توسعه تجارت امکان و زمان هرگونه برنامه‌ریزی را از مجریان نمایشگاهی مانند الکامپ سلب کرده است.
منبع : هفته نامه عصر ارتباط
سید علی اعتدالی که سال گذشته در ایام بهبوهه الکامپ هفدهم برای صنف IT چهره‌ای مبهم بود امسال به واسطه برگزاری این نمایشگاه، یکی از منتقدانی است که درخصوص اقدام ناگهانی سازمان توسعه تجارت دیدگاهی متفاوت از سال پیش دارد. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، درحالی که برخی شنیده‌ها از مجوز سه ساله آوین افراز برای برگزاری الکامپ حکایت داشت، اما با گفته‌های اعتدالی مشخص شد که سازمان توسعه تجارت به روال معمول تنها برای یک سال مجوز برگزاری این نمایشگاه را به نام آوین‌افراز صادر کرده است. 

مدیرعامل شرکت آوین افراز معتقد است صرف‌نظر از اینکه چه کسی و یا چه تشکلی مجری الکامپ باشد این تصمیم‌های نابهنگام و غیرکارشناسی شده سازمان توسعه تجارت است که باعث می‌شود یک مجری نتواند برنامه‌ریزی‌های بلند مدت داشته باشد: در حقیقت تصمیمی که باید دی‌ماه سال گذشته با قاطعیت اعلام می‌شد به دلایلی نامعلوم و ناپسند باز هم به اواسط تابستان کشیده شد تا عملا هر مجری منتخب برای برگزاری الکامپ کمترین فرصت را داشته باشد.

اعتدالی با اشاره به برنامه‌هایی که آوین‌افراز برای الکامپ ۹۱ درنظر گرفته بود می‌گوید: بزرگترین مشکل این است که سازمان توسعه تجارت امکان و زمان هرگونه برنامه‌ریزی را از مجریان نمایشگاهی مانند الکامپ سلب کرده است. سال گذشته الکامپ برای آوین‌افراز که سال‌ها سابقه برگزاری نمایشگاه‌های متعدد را داشت، بستر خوبی برای شناسایی نقاط قوت و ضعف بود و ما امسال بنا داشتیم با این شناخت، الکامپ را در سطح بهتری برگزار کنیم که این مجال از ما گرفته شد.

مدیرعامل شرکت آوین‌افراز درتوضیح تلاش‌های این شرکت برای برگزاری الکامپ ۹۱ حتی به بازدید‌ از الگو‌های منطقه‌ای و بین المللی همچون جیتکس و سبیت اشاره می‌کند و تاکید می‌کند که سابقه حرف اول را در برگزاری هر نمایشگاهی می‌زند: متاسفانه سازمان توسعه تجارت به اتخاذ تصمیم‌هایی در دقیقه نود عادت کرده؛ بدون آنکه به برنامه ریزی یک شرکت توجه کند. ما الزامی نداریم نمایشگاهی مانند الکامپ را حتما خودمان برگزار کنیم اما آنها باید اهداف و برنامه‌ریزی شرکت‌ها احترام بگذارند.

به باور اعتدالی، اتاق بازرگانی ایران و تشکلی مانند مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات فاقد تیم برگزاری برای این نمایشگاه است آن هم در شرایطی که تنها کمتر از چهارماه به زمان الکامپ باقی مانده است طبیعی است که در این موقعیت نباید انتظار جهش از هیچ کس داشت.
کد مطلب : 2485
https://aftana.ir/vdca.anuk49nym5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی