جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
جالب است ۰
ماهنامه دیده‌بان فناوری، بخش فراصنعت فاوا را در شماره جدید خود به «بررسی برنامه ششم توسعه و صنعت فناوری اطلاعات» اختصاص داد.

ماهنامه دیده‌بان فناوری، بخش فراصنعت فاوا را در شماره جدید خود به «بررسی برنامه ششم توسعه و صنعت فناوری اطلاعات» اختصاص داد. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، شماره جدید ماهنامه دیده‌بان فناوری در پرونده‌ای تحت عنوان «بررسی برنامه ششم توسعه و صنعت فناوری اطلاعات» از ابعاد مختلف به کنکاش در لزوم توجه به فناوری اطلاعات به‌عنوان یک فراصنعت در برنامه‌ریزی کلان کشور پرداخته است. 

این پرونده در مقاله‌ای با عنوان «بررسی جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه پنجم توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور»، سیاست‌های کلی برنامه پنجم را در این زمینه به چالش کشانده است. 

بخش دیگری از این پرونده در مطلبی به «تعدد متولیان فاوا، معضلی که باید حل شود» پرداخته است و در مقاله‌ای تحت نام «الزاماتی پیرامون استراتژی فاوا» بر لزوم داشتن استراتژی مدون برای رشد صنایع و از جمله فراصنعت فاوا تأکید می‌کند. 

همچنین در بخش دیگری از این پرونده، نگارنده «ایران در باشگاه صدتایی‌ها» تلاش کرده تا نگاهی بیندازد به جایگاه فناوری اطلاعات در برنامه ششم توسعه و در مطلب دیگری می‌خوانید که «چه انتظاراتی از برنامه ششم توسعه داریم؟». 

نسخه PDF این پرونده از لینک فایل ضمیمه در بالای خبر قابل دریافت است. 

کد مطلب : 9760
https://aftana.ir/vdcd.90n2yt05za26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی