جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ , 19 Apr 2024
جالب است ۰
مشاهدات خبرنگار مهر از سطح شهر:

درد سرهای آخر برج!

یک شهروند که برای تغییر رمز کارت بانکی خود به خودپرداز مراجعه کرده بود در گفتگو با خبرنگار مهر نسبت به عملکرد بانک مرکزی در این باره انتقاد کرد
روز های آخر هر ماه به خودی خود روزهای شلوغی برای بسیاری از خودپردازهای خسته بانکی است، اما این آخر ماه بسیار شلوغ تر از ماه ها گذشته بوده است چراکه در پی لو رفتن اطلاعات الکترونیکی بانکی، موج جدید تغییر رمزهای کارت‌های بانکی همچنان ادامه دارد و مردم در مقابل خودپردازها صف کشیده‌اند.

به گزارش افتانا، موج جدید تغییر رمز کارتهای بانکی با هشدارهای بانک مرکزی و لو رفتن اطلاعات الکترونیکی بانکی، وارد فاز جدیدی شده است.

هجوم مردم به خودپردازها امروز بیش از روز گذشته خودنمایی می کند و مردم با نگرانی در پی تغییر رمز کارتهای بانکی هستند.

مشاهدات خبرنگار مهر از سطح شهر نشان می دهد که همزمان با واریز حقوق برخی دستگاههای دولتی و برداشت حقوق از خودپردازها مردم برای تغییر رمز کارتهای بانکی خود مصر هستند.

نکته جالب اینکه مردم در صفهای تشکیل شده برای تغییر رمز به یکدیگر توصیه می کنند که حتما رمز اینترنتی خود را نیز تغییر دهند.

امروز هم برخی از بانکهای کشور مانند بانک مسکن پیامکهایی را به مشتریان خود برای تغییر رمز کارت بانکی رسال کردند.

یک شهروند که برای تغییر رمز کارت بانکی خود به خودپرداز مراجعه کرده بود در گفتگو با خبرنگار مهر نسبت به عملکرد بانک مرکزی در این باره انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی باید اطمینان و اعتماد مردم را به سیستم بانکی باز گرداند، گفت: طی ماههای اخیر اتفاقات بسیاری در سیستم بانکی رخ داده که مردم را نگران کرده است.

مراجعه کننده دیگری نیز با اشاره به اینکه سیستم بانکی هر چند وقت یک بار یک شوک جدید به مردم وارد می کند، افزود: بانک مرکزی باید نسبت به عملکرد شرکتها و زیر مجموعه های خود نظارت کافی داشته باشد تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

در همین حال شنیده می شود که برخی از مردم نیز به دنبال تلقی از برداشت غیر مجاز از حساب های بانکی خود برای طرح شکایت خود از شرکت انیاک به دادسرا ها مراجعه کردند و این در حالی است که بنابر اطلاعات رسیده مدیران این شرکت در حال حاضر در خارج از کشور قرار دارند.
کد مطلب : 915
https://aftana.ir/vdcicwa32t1az.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی