چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 24 Apr 2024
جالب است ۰
به عقیده جان کارلتون کلی اکثر مشتریان بانک علاقه‌ای به تغییر شیوه خود ندارند، بنابراین پشت عنوانی چون خط مشی پنهان می‌شوند تا مقاومت خود را در برابر تغییر توجیه کنند.
منبع : ویژه‌نامه چهارمین همایش بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت

به عقیده جان کارلتون کلی اکثر مشتریان بانک علاقه‌ای به تغییر شیوه خود ندارند، بنابراین پشت عنوانی چون خط مشی پنهان می‌شوند تا مقاومت خود را در برابر تغییر توجیه کنند.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، جان کارلتون کلی، مشاور ارشد اقتصادی و فناوری اطلاعات که هم‌اکنون در پی دبلیو سی ویتنام مشغول به فعالیت است، درباره تحولات جاری در بانکداری امروز معتقدست که تحول فرایند تغییر شیوه‌ای است که بانک‌ها از طریق آن با اطلاعات موجود کار می کنند. رقت‌انگیزترین اشتباه بانک‌ها بازتولید سیستم بانکداری سنتی با عنوان دنباله‌روی از خط مشی بانکی است. 

از نظر کلی مهم‌ترین مانع بر سر راه تحولات بانکداری تمرکز بر اطلاعات به جای تحولات است. اطلاعات شامل فکت‌های مجزا و مهارت‌های پایه است و بر جمع آوری و مدیریت داده‌های بانکداری تمرکز دارد. 

کلی می‌گوید که اکثر مشتریان بانک غالباً علاقه‌ای به تغییر شیوه خود ندارند، بنابراین پشت عنوانی چون خط مشی پنهان می‌شوند تا مقاومت خود را در برابر تغییر توجیه کند. مانع متداول بر سر راه تحول، ارائه‌دهندگان راه‌حل هستند که فرایند کسب و کار و نه راه‌حل بانکداری متمرکز را دغدغه بانک می پندارند. این ارائه دهندگان بر معامله‌ها به بهای فرایندها تمرکز می‌کنند. در حالی‌که در واقع فرایند کسب و کار قابل تنظیم در دل تحول جای دارد.

جان کارلتون کلی از سخنرانان کلیدی همایش چهارم بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت است که روزهای ششم و هفتم بهمن‌ماه جاری در تهران برگزار می‌شود.

کد مطلب : 9078
https://aftana.ir/vdcf.ed1iw6dxcgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی