شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 20 Apr 2024
جالب است ۰
رییس نصر کشور در نامه‌ای به رییس اتاق بازرگانی ایران، درخواست کرد که شائبه‌های همکاری اتاق ایران را با عملکرد غیرشفاف مجری الکامپ بیستم رفع کند.
منبع : سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور

رییس نصر کشور در نامه‌ای به رییس اتاق بازرگانی ایران، درخواست کرد که شائبه‌های همکاری اتاق ایران را با عملکرد غیرشفاف مجری الکامپ بیستم رفع کند.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، کاظم آیت‌اللهی، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، در نامه‌ای به رییس اتاق بازرگانی ایران خواستار رفع شائبه همکاری اتاق ایران با عملکرد غیرشفاف مجری در الکامپ بیستم شد.

آیت‌اللهی در این نامه چنین گفته است: 

«حسب اخبار منتشره در روزنامه‌ها معطوف به اعلام انصراف اتحادیه فناوران رایانه تهران از اجرای الکامپ بیستم و اظهارات آقای مهندس جهانگرد، معاون محترم وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، امور اجرایی مربوط به این نمایشگاه در مراحل ثبت‌نام، جانمایی و تعیین متراژ ارزی-ریالی غرفه‌ها با عدم شفافیت و یا فساد احتمالی همراه است. 

از آن‌جایی که این‌گونه وانمود می‌شود که مجوز این نمایشگاه با پادرمیانی اتاق ایران به گروهی موسوم به مجمع تشکل‌ها واگذار شده باشد، بیان علنی موضوعات مرتبط با عدم شفافیت و یا فساد احتمالی در جراید موجبات وهن منزلت اتاق ایران را فراهم خواهد نمود. 

لذا انتظار دارد جهت جلوگیری از اجحاف احتمالی در حق مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه که به طور معمول با دریافت مبالغ بیشتر از ضابطه و عدم رعایت عدالت در واگذاری غرف صورت خواهد پذیرفت، اگر کنترل و اشرافی بر عملکرد مجری الکامپ از سوی اتاق ایران وجود دارد توسط گماردن ناظران امین و اعلام شفاف کلیه مبالغ دریافتی ریالی و ارزی از غرفه‌داران به همراه نام و میزان متراژ غرفه آنها در سایت رسمی اقدام و در غیر این صورت با اعلام عدم ارتباط اتاق ایران با مجری مذکور شائبه همکاری اتاق با عملکرد غیرشفاف در نمایشگاه الکامپ بیستم را برطرف فرمایند. 

از حسن توجه جنابعالی در منزه نگاه داشتن ساحت اتاق از اقدامات اقتصادی غیرشفاف قدردانی می‌گردد.»

کد مطلب : 8721
https://aftana.ir/vdcj.8eofuqeavsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی