پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 25 Apr 2024
جالب است ۰
بر اساس بررسی‌ها پیش‌بینی می‌شود میزان حضور ایرانی‌ها در سی و چهارمین نمایشگاه جیتکس و هفته فناوری جیتکس دوبی افزایش یابد.
منبع : عصر ارتباط
بر اساس بررسی‌ها پیش‌بینی می‌شود میزان حضور ایرانی‌ها در سی و چهارمین نمایشگاه جیتکس و هفته فناوری جیتکس دوبی افزایش یابد.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، اگرچه در سال‌های گذشته میزان حضور ایرانی‌ها در نمایشگاه جیتکس چه در قالب غرفه‌دار و چه در قالب بازدیدکننده کاهش یافته بود، اما به نظر می‌رسد در سال جاری ایرانی‌های بیشتری در این نمایشگاه حضور بیابند. یکی از مهم‌ترین دلایل این موضوع به تغییر سیاست‌های دولت جدید و کاهش و تثبیت نرخ ارز باز می‌گردد. همچنین در ماه‌های گذشته آمار واردات محصولات دیجیتالی از کشور امارات به نسبت سال قبل افزایش داشته که این نیز یکی دیگر از دلایل افزایش حضور تجار ایرانی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۴ به شمار می‌رود. 

بر همین اساس پارک علم و فناوری یزد نیز از اختصاص تسهیلات چهل میلیون ریالی برای حضور شرکت‌های فناور پارک در برنامه بازدید از نمایشگاه جیتکس دوبی (GITEX ۲۰۱۴) خبر داد. 

این تصمیم بر اساس سیاست‌های پارک علم و فناوری یزد مبنی بر حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در عرصه‌های بین‌المللی و تبادل دانش و تجربیات همچنین زمینه‌سازی برای حضور در نمایشگاه‌های تخصصی به منظور توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان شرکت‌های فناور انجام می‌گیرد.
 
بر اساس این گزارش، یکشنبه ۲۰ مهرماه برابر با ۱۲ اکتبر ۲۰۱۴ سی و چهارمین نمایشگاه جیتکس و هفته فناوری جیتکس در شهر دوبی افتتاح می‌شود و به مدت ۵ روز تا پنجشنبه ۲۴ مهر ماه برابر با ۱۶ اکتبر ۲۰۱۴ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. نمایشگاه GITEX۲۰۱۴، در موضوعات و بخش‌های متنوعی شامل شبکه و امنیت، شرکت‌های کوچک و متوسط، سخت افزار، ارتباطات و مخابرات، دولت الکترونیکی، کسب و کار دیجیتالی، بازاریابی دیجیتالی، موبایل و ارتباطات سیار، اپلیکیشن و محتوا، تجارت الکترونیکی و نرم‌افزار، فناوری رایانش ابری، راهکارهای اقتصادی و کارآفرینی، فناوری بی‌سیم و بسیاری موارد مرتبط با این موضوعات برگزار می‌شود و برخی موضوعات به عنوان نخستین بار ارایه و بسیاری محصولات جدید توسط کمپانی‌های مطرح و مشهور جهان رونمایی خواهند شد.
 
نمایشگاه جیتکس هر ساله پذیرای بیش از هفتاد هزار بازدیدکننده از مدیران و متخصصان و کارشناسان و کاربران است که به منظور آشنایی با فناوری‌های جدید، توسعه کسب و کار، شناسایی و ملاقات نزدیک با تامین‌کنندگان، اخذ نمایندگی محصولات و خرید و سفارش و همچنین کشف فرصت‌های جدید کسب و کار از این نمایشگاه بازدید می‌کنند. 

برخی از شرکت‌های ایرانی نیز هر ساله در این نمایشگاه به صورت رسمی ‌شرکت کرده و علاوه بر جمع آوری اطلاعات بازار و توسعه ارتباطات تجاری به ایجاد کانال‌های توزیع و فروش برای بازار‌های منطقه‌ای و بین‌المللی اقدام می‌کنند. مجریان نمایشگاه جیتکس، امسال برنامه‌های متفاوتی به نسبت سال‌های گذشته برای حضور فعالان بازار منطقه در نظر گرفته‌اند.
کد مطلب : 8340
https://aftana.ir/vdcg.t97rak9wzpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی