شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 20 Apr 2024
جالب است ۰
امن پرداز اعلام کرد

مدعی اول بودن پادویش نیستیم

شرکت امن پرداز، تولیدکننده ضدبدافزار پادویش اعلام کرد که هرگز مدعی نخستین بودن در حوزه تولید ضدبدافزار ایرانی نبوده است.
شرکت امن پرداز، تولیدکننده ضدبدافزار پادویش اعلام کرد که هرگز مدعی نخستین بودن در حوزه تولید ضدبدافزار ایرانی نبوده است.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت اطلاعات) ، عباس حسینی، مدیرعامل شرکت نرم افزاری امن پرداز با ارسال یادداشتی به افتانا با اشاره به سوء برداشت انجام شده از گفتگوی خبری وی، گفت که ما هم معتقدیم ضدبدافزار ایمن محصول شرکت مهران رایانه اولین محصول داخلی در این زمینه بوده است. در ادامه این توضیحات را می خوانید.

مدیریت محترم
با سلام


اخیرا مطلع شدیم که خبری به نقل از بنده در خصوص تولید اولین ضد بدافزار بومی منتشر شده است. اینجانب ضمن تکذیب این خبر اعلام می دارم که ضدبدافزار ایمن محصول شرکت مهران رایانه اولین محصول داخلی در این زمینه بوده است که این موضوع در خبر مندرج در خبرگزاری تسنیم به آدرس زیر و در پاسخ به سوال خبرنگاران دقیقا تصریح شده است
http://khabarfarsi.com/ext/۷۴۴۳۵۵۷

شایان ذکر است که شرکت نرم افزاری امن پرداز به هیچ وجه منافع خود را در تقابل با شرکت های تولید کننده داخلی تعریف نکرده است و جهت ارتقای کیفیت محصولات خود در حوزه ضدبدافزار از هرگونه همکاری و هم افزایی با شرکت هایی همچون مهران رایانه استقبال می نماید.

لطفا مطابق ظوابط مربوطه ترتیبی اتخاذ فرمایید که این خبر به نحو مقتضی اطلاع رسانی گردد.
با تقدیم احترام - عباس حسینی، مدیرعامل شرکت نرم افزاری امن پرداز
کد مطلب : 6757
https://aftana.ir/vdcg.n93rak9uupr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی