پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ , 28 Mar 2024
جالب است ۰
کارگاه شبکه خصوصی مجازی VPN در غرفه شرکت امن افزار گستر شریف در نمایشگاه الکامپ نوزدهم برگزار شد.

کارگاه شبکه خصوصی مجازی VPN در غرفه شرکت امن افزار گستر شریف در نمایشگاه الکامپ نوزدهم برگزار شد. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، VPN ها شبکه هایی گسترده هستند که در نقاط مختلف جغرافیایی به صورت امن و کنترل شده به هم متصل شوند. در این روش امنیت این شبکه با استفاده از تکنیک های رمزنگاری و احراز هویت و کنترل با استفاده از تعریف سیاست های امنیتی فراهم می شود.

به این ترتیب امکان کنترل ورود افراد غیر مجاز به شبکه ایجاد می شود. ضمن آنکه که اگر کسی به این اطلاعات دست پیدا کرد فقط اطلاعات رمز شده را دریافت کند که کارایی برای وی نخواهد داشت. همچنین با استفاده از این کنترل ها می توانیم مشخص کنیم که چه کسانی در چه سطحی و تا چه حدی از چه سرویس های بتوانند استفاده کنند. 

همچنین در این کارگاه توضیح داده شد که در بحث های GATEWAY دو نوع بحث VPN مطرح است شبکه به شبکه و میزبان به شبکه که برای ارتباطات شبکه به شبکه از قرارداد IP sec و برای ارتباط میزبان به شبکه از قراردادهای PPTP/L2TP/IPsec استفاده می شود.

شرکت امن افزار در چهار روز برگزاری نمایشگاه الکامپ ۲۰ کارگاه آموزشی ۱۵ دقیقه ای متناسب با وقت بازدیدکنندگان برگزار می نماید. در این راستا روز شنبه شانزدهم آذر ماه کارگاه های آموزشی کاربرد اتوماسیون اداری، روش های نوین احراز هویت، سیستم های تشخیص نفوذ، وب امن و vpn در غرفه این شرکت واقع در سالن خلیج فارس برگزار شد.

کد مطلب : 6749
https://aftana.ir/vdch.kn-t23nqwftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی