شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 20 Apr 2024
تعداد نظر۱
جالب است ۰
مدیرعامل شرکت نرم افزاری امن پرداز از تولید اولین آنتی ویروس تولید داخل کشور خبر داد و تاکید کرد: این آنتی ویروس تا سه سال دیگر به سایر کشورها صادر می شود.
مدیرعامل شرکت نرم افزاری امن پرداز از تولید اولین آنتی ویروس تولید داخل کشور خبر داد و تاکید کرد: این آنتی ویروس تا سه سال دیگر به سایر کشورها صادر می شود. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، مهندس عباس حسینی در مراسم رونمایی از ضد بدافزار پادویش در محل نمایشگاه الکامپ، گفت: این محصول با نام "پادویش" عرضه می شود که به معنای "ضد بدافزار" و کلمه ای فارسی است. 

مدیر شرکت امن پرداز از حضور پادویش در سایر کشورها تا ۳ سال آینده خبر داد و افزود: هیچ یک از قسمت های مختلف این محصول نه تنها اقتباس نشده بلکه از کمک خارجی نیز بهره گیری نشده است؛ چراکه ما هسته اصلی تکنولوژی را دراختیار داریم که همان نیروی انسانی است. 

حسینی در مورد گسترش آنتی ویروس ها در دنیا گفت: امروز آنتی ویروس ها در دنیا شهرتی برابر با سیتم عامل ها دارند، البته نباید فراموش کرد که آنتی ویروس یک محصول نیست، بلکه مجموعه ای از محصولات است که دهها فناوری در آن گنجانده شده است. 

وی در مورد تفاوت آنتی ویروس ها با سایر نرم افزار های امنیتی گفت: ویژگی منحصر به فرد آنتی ویروس این است که آنتی ویروس به عنوان پلیس امنیت اطلاعات است که از محتوای اطلاعات کاربران در داخل کامپیوتر حفاظت می کند، اما بقیه ابزار ها نظیر فایروال خارج کامپیوتر هستند. 

حسینی افزود: با این وجود همان اندازه که سیستم عامل ها باید استوار باشند تا امکان کار را برای تمامی ابزار ها فراهم کند، آنتی ویروس ها نیز باید استوار باشند، سرعت را کاهش ندهند و بتوانند در عین حال امنیت را نیز برقرار کنند و مهمتر از همه، پشتیبانی را نیز به کاربران ارائه دهند. 

حسینی مهمترین ارزش افزوده ی پادویش نسبت به محصولات خارجی را قابلیت پشتیبانی برای کاربران از سوی شرکت تولید کننده دانست و گفت: یکی از به روز ترین تکنولوژی ها که امروزه در آنتی ویروس ها به کار گرفته می شود این است که ابری از کاربران را تشکیل می دهد، بد افزارها از این محل جمع آوری می شوند و کاربران به سرعت آپدیت می شوند که پادویش این وِیژگی را نیز داراست. 

وی ادامه داد: نکته مهم این است که هرچه این ابر گسترده تر باشد، دقت عمل آن نیز بالاتر است، با این وجود طبعا آنتی ویروس های خارجی که به صورت بومی طراحی نمی شوند برای تهدیدات موجود در داخل مناسب نیستند، اما پادویش به صورت پیش فرض، تهدیدات بومی را شناسایی و با آنها مقابله می کند. 

مدیر شرکت امن پرداز در مورد آینده پادویش گفت: گام اول در توسعه پادویش شناسایی تمام نیازهای کاربران و امکانات و ویژگی هایی است که کاربران از یک آنتی ویروس انتظار دارند. در مرحله بعدی لازم است که پادویش قابلیت رقابت با محصولات خارجی را کسب کند. 

حسینی افزود: پادویش اکنون حدود ۹۸ درصد تمام ویژگی آنتی ویروس های خارجی را داراست، البته ۲ درصد باقی مانده نیز در طول زمان به سرعت به وجود خواهد آمد. در مرحله بعدی ما به دنبال نوآوری ها و خلاقیت هایی هستیم که بتوانیم گام هایمان را از کشور فراتر بگذاریم و بتوانیم ابتدا در کشورهای هم زبان منطقه و بعدها کشورهای اطراف و در نهایت نیز در بازارهای جهانی حاضر شویم. 

مدیرعامل شرکت نرم افزاری امن پرداز در مورد سیاست های فروش این شرکت، گفت: سیاست قطعی ما در فروش محصولات این است که محصولاتمان را توسط بنگاه هایی خارج از شرکت به فروش برسانیم.
وی ادامه داد: من از همه فروشندگان محصولات نرم افزاری دعوت می کنم که این محصول تولید داخل را نیز در کنار محصولات خارجی قرار دهند تا نحوه استقبال مردم ملموس تر شود. 

وی با تشکر از حمایت کاربران ادامه داد: حدود دو هزار کاربر، نسخه رایگان خانگی پادویش را تهیه کردند و به این ترتیب ما توانستیم از نظرات کارآمد آنها بهره مند شویم.
حسینی در پایان از همه کاربران درخواست کرد که با تهیه نسخه رایگان خانگی پادویش که از طریق سایت این شرکت در دسترس است، امن پرداز را از نظرات خود آگاه کنند.
کد مطلب : 6747
https://aftana.ir/vdcf.jdviw6deegiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


علیرضا
من نسخه ی رایگان خانگی این آنتی ویروس را استفاده کردم و خیلی راضی هستم. واقعا در حد آویرا و شایدم بهتر باشه..