جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ , 19 Apr 2024
جالب است ۰
شرکت بیت دیفندر ضمن حضور در نمایشگاه الکامپ تهران، به معرفی محصولات جدید خود در حوزه های خانگی و سازمانی خواهد پرداخت.
شرکت بیت دیفندر ضمن حضور در نمایشگاه الکامپ تهران، به معرفی محصولات جدید خود در حوزه های خانگی و سازمانی پرداخت. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، محصول جدید خانگی بیت دیفندر ۲۰۱۴ :
در نمایشگاه الکامپ، نسخه فارسی محصولات آنتی‌ویروس، اینترنت سکیوریتی و توتال سکیوریتی ۲۰۱۴ بیت‌دیفندر عرضه خواهند‌شد، محصولات ۲۰۱۴ حوزه خانگی بیت دیفندر با استفاده از تکنولوژی مبتکرانه و پر قدرت فوتون پنجره‌ای جدید به دنیای امنیت می‌گشاید. 
معرفی فوتون، به عنوان یک تکنولوژی جدید اسکن، نوید دهنده انقلابی در روش اسکن کردن است که بدون کاهش سرعت رایانه، دقت اسکن، کنترل و امنیت سیستم را نیز افزایش می‌دهد. 

تکنولوژی فوتون به تدریج برنامه های کاربردی نصب شده بر روی رایانه کاربر را بررسی کرده و حاصل این امر کاهش تعداد فایل هایی است که نیاز به نظارت مستمر دارند. در نتیجه منابع کمتری از سیستم صرف نظارت بر برنامه‌های کاربردی ایمن می‌شود. 

محصولات بی نظیر حوزه سازمانی :
راهکارهای هوشمندانه و پر طرفدار بیت‌دیفندر در حوزه امنیت سازمانی یعنی Bitdefender Cloud Security، GravityZone ، GravityZone in-a-box و Bitdefender Business Solution ۳.۶ پیشرو در ارائه خدماتی نوین و متفاوت هستند که امروزه تمامی سازمان‌ها در هر اندازه‌ای (بزرگ، متوسط و کوچک) در دنیا بهره‌گیری از این راهکار‌ها را از اولویت‌های خود در بخش مدیریت امنیت قرار داده‌اند. 

محصول "Cloud Security for Endpoint"شرکت بیت‌دیفندر که با نام امنیت ابری نیز شناخته می‌شود، با هدف بر طرف کردن نیازهای رو به رشد کسب و کارهای کوچک یا خیلی بزرگ VLE است. این راه کار پر قدرت به آسانی قابل مدیریت میباشد و از آنجایی که نیاز کاربران به صرف هزینه برای سخت‌افزار را از بین می‌برد باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیزمی‌شود. 

راه کار امنیتی GravityZone Bitdefender، یک راهکار مدیریتی قابل انعطاف با مقیاس پذیری بالا را برای مدیران شبکه فراهم می‌کند که امنیت فیزیکی، مجازی و موبایل را تحت پوشش خود خواهد‌داشت. SVE که به عنوان یک ظرف مجازی درون GravityZone قرار گرفته‌است، برای انجام کوچکترین تا بزرگترین پروژه‌های اجرایی به کمترین تنظیمات و اقدامات نیاز دارد. 

مسلماً این یکی از بزرگترین مزایایی است که واحد IT هنگام بکارگیری از نرم‌افزار امنیتی در جستجوی آن خواهد‌بود.
محصول GravityZone in-a-box که به اختصار GZiaB گفته می‌شود، اولین و در حال حاضر تنها راهکار امنیتی است که Citrix را به صورت آماده برای VDI-in-a-box دارد. 

هدف از ایجاد VDI-in-a-box برای محیط‌های مجازی شده، برآورده کردن دو انتظار مشتریان یعنی سهولت در کار و صرفه‌جویی در هزینه ها می‌باشد. سازمان‌های کوچک و متوسط این امکان را خواهند‌داشت که از مرکز کنترل یکپارچه GravityZone، به راحتی امنیت نقاط نهایی مجازی شده، فیزیکی و موبایل را مدیریت کنند. 

بدین ترتیب، با تلاش و حمایت دفتر منطقه‌ای بیت‌دیفندر در ایران، در سال ۲۰۱۴، برای اولین بار، همگام با تکنولوژی روز دنیا، تمامی محصولات بیت‌دیفندر در دو حوزه خانگی و سازمانی در ایران قابل عرضه و دسترس خواهد بود.
کد مطلب : 6745
https://aftana.ir/vdcd.o092yt05ka26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی