پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 25 Apr 2024
جالب است ۰
بزرگان حوزه‌ی ICT از 150 کشور جهان برای شرکت در سی و سومین هفته‌ی تکنولوژی جیتکس در دوبی دور هم جمع شدند.
بزرگان حوزه‌ی ICT از ۱۵۰ کشور جهان برای شرکت در سی و سومین هفته‌ی تکنولوژی جیتکس در دوبی دور هم جمع شدند.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، امسال این رویداد شرکت کنندگان جدیدی را به خود می‌بیند. کشورهایی چون بلاروس، برزیل، فنلاند، کنیا، لیتوانی، صربستان، اسلوونی، تونس، و اوکراین از شرکت کنندگانی هستند که امسال برای نخستین بار در این رویداد بزرگ با ۳۵۰۰ شرکت نمایش دهنده و ۱۳۰۰۰۰ هزار بازدید کننده شرکت کرده اند.

این رویداد، که هم اکنون نام خود را به عنوان بزرگترین و معتبرترین رویداد حوزه‌ی ICT در خاورمیانه، آفریقا و آسیای میانه ثبت کرده و یکی از تاثیرگذارترین رویدادهای این حوزه در سطح جهانی می‌باشد، ۸۰ درصد از برند‌های پیشگام در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات را از سرتاسر جهان به خود جلب کرده است. بر طبق گفته‌های مجری این رویداد، DWTC، این رویداد نسبت به سال گذشته در تعداد بازدید کنندگان بین المللی رشد ۲۶ درصدی و در کل بازدیدکنندگان رشد ۱۲ درصدی داشته است.

بر اساس آخرین گزارش‌ها از شرکت اریکسون، دبی، ابوظبی و دوحه در خاور میانه و شمال آفریقا سه شهری هستند که بیشترین شبکه‌های ارتباطی را دارا هستند، و موسسه‌ی گارتنر اعلام کرده که سرمایه گذاری‌های مالی در حوزه‌ی IT در این منطقه رشدی نجومی‌را به خود می‌بیند، و در سال ۲۰۱۳ به رقم قابل توجه ۱۹۲.۹ میلیارد دلار خواهد رسید، که نسبت به سال گذشته رشد ۵.۵ درصدی از خود نشان می‌دهد. پیش بینی شده است که تا سال ۲۰۱۶ هزینه‌های انجام شده در حوزه‌ی IT در خاور میانه به ۲۲۳ میلیارد دلار برسد.
کد مطلب : 6529
https://aftana.ir/vdcd.x092yt0kna26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی