جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 26 Apr 2024
جالب است ۰
پوشش خبری ویژه افتانا از سبیت ۲۰۱۲

شرکا و توزیع‌کننده‌های کسپرسکی در کانون توجه

در سالن ۱۲، آزمایشگاه کسپرسکی باهمکاری شرکای خود یعنی Bücker EDV-Beratung، CyProtect AG، ED Computer، Ewicom، Helmich IT-Security GmbH، IFS، Jo-Soft و Software One حضور دارد
امسال آزمایشگاه کسپرسکی محصولات خود را در نمایشگاه CeBIT واقع در شهر هانوور کشور آلمان با موضوع «محافظت پیوسته از منزل تا محل کار - برای رویدادهای آتی آماده باشید» به معرض نمایش گذاشته است.

به گزارش موسسه دیده بان آی تی، روابط عمومی کسپرسکی در ایران، در غرفه کسپرسکی (غرفه C۶۵ در سالن ۱۲)، متخصصان امنیت فناوری اطلاعات با شرکای توزیع‌کننده خود برای ارائه اطلاعات مربوط به مجموعه جدید محصولات آزمایشگاه کسپرسکی و آخرین رویدادها در زمینه تهدیدهای فناوری اطلاعات برای شرکت‌ها و کاربران خانگی همکاری می‌کنند.

در سالن ۱۲، آزمایشگاه کسپرسکی باهمکاری شرکای خود یعنی Bücker EDV-Beratung، CyProtect AG، ED Computer، Ewicom، Helmich IT-Security GmbH، IFS، Jo-Soft و Software One حضور دارد.
 
در سالن ۱۴، متخصصان امنیت فناوری اطلاعات با مشارکت distributors ۸Soft، Ectacom و Wick Hill برنامه شراکتی جدید خود را ارائه خواهند کرد که در ماه ژانویه با موضوع « Mit Sicherheit Ihr Partner» [«شریک شما در امنیت»] اجرا شد.
 
والتر جاگر، مدیر کل آزمایشگاه کسپرسکی در DACH در این خصوص اظهار می دارد، «از اینکه برای اولین بار در Planet Reseller شرکت می‌کنیم بسیار هیجان‌زده هستیم. این امر به ما و توزیع‌کننده‌های ما امکان می‌دهد با شرکای خاص و خرده‌فروش‌های ذی‌نفع ارتباط برقرار کنیم و اطلاعات هدفمندی را به آنها ارائه نماییم. حضور ما در سالن ۱۴ امکان برگزاری گفتگوها را در محیطی آرام فراهم خواهد ساخت.»
کد مطلب : 641
https://aftana.ir/vdcebz8pijh8e.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی