جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
جالب است ۰
روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: صفحه ایجاد شده در شبکه‌های اجتماعی به نام دکتر محمود واعظی غیر واقعی است.
منبع : خبرگزاری مهر
روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: صفحه ایجاد شده در شبکه‌های اجتماعی به نام دکتر محمود واعظی غیر واقعی است.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، در پی ایجاد صفحه‌ای به نام دکتر محمود واعظی در فیس بوک و یا سایر شبکه‌های اجتماعی، روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای ایجاد این صفحه را غیر واقعی خواند.

در این اطلاعیه آمده است: صفحه ایجاد شده در فیس بوک که اقدام به درج اخبار مربوط به دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کرده است هیچگونه وابستگی به دکتر واعظی و وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات ندارد و از نظر این وزارتخانه غیر قانونی است.

براساس این اطلاعیه، در صورت ایجاد صفحه‌ای در فیس بوک به نام دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، روابط عمومی وزارتخانه اعلام عمومی خواهد کرد تا رسانه ها و دیگر اقشار مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

عضویت اعضای کابینه دولت تدبیر و امید در شبکه های اجتماعی فیلتر شده همچون فیس بوک چندی است مورد توجه کاربران و انتقاد منتقدان قرار گرفته است.

شبکه اجتماعی فیس بوک در ایران فیلتر است و دبیر شورایعالی فضای مجازی با توجه به عضویت دولتمردان در این شبکه، عضویت در این شبکه را غیرقانونی ندانسته اما دور زدن سیستم فیلترینگ برای دسترسی به فیس بوک را جرم انگاشته است.
کد مطلب : 6295
https://aftana.ir/vdcd.n092yt0xka26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی