جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
جالب است ۰
‌ آن چه که ارزش دارد،‌ حضور مردم در صحنه انتخابات است و هر رای ما در انتخابات در جبهه مبارزه با استکبار به منزله یک گروه رزمی فعال است.
منبع : خبرگزاری فارس
هر رای ما در انتخابات در جبهه مبارزه با استکبار به منزله یک گروه رزمی فعال است.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، محمد حسین نامی در حسینیه چهارده معصوم قم فرمایشات مقام معظم رهبری را اساس دانست و افزود:‌ آن چه که ارزش دارد،‌ حضور مردم در صحنه انتخابات است و هر رای ما در انتخابات در جبهه مبارزه با استکبار به منزله یک گروه رزمی فعال است.

وی اضافه کرد:‌ از تمام امکانات استفاده می‌کنیم که حضور را در صحنه بین‌الملل نشان دهیم. استراتژی ما عاشورا است و هیئت‌ها و حسینیه‌ها این استراتژی را تقویت می‌کنند.

وزیر ارتباطات وقوع بسیاری از تحولات را در خرداد ماه دانست و افزود:‌ روز سوم خرداد ماه اوج موفقیت ما در مقابل استکبار بوده است چرا که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر از سه و نیم میلیون کیلومتر مربع از خاک ایران جدا شده بود ولی در جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک ایران هم به دست دشمن نیفتاد.

وی اضافه کرد:‌ دشمن با پشتیبانی شرق و غرب و ارتجاع منطقه به ایران حمله کرد و صدام در زمان اعلام حمله به ایران عنوان کرده بود که یک ساعت دیگر کمر ایران شکسته می‌شود و هفته دیگر ناهار را در تهران می‌خورم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به حمایت‌های تسلیحاتی غرب از صدام اظهار داشت:‌ کشور فرانسه به لحاظ قانونی نمی‌توانست برخی از تجهیزات نظامی جدیدش را به عراق بفروشد،‌ لذا آنها را به عراق اجاره می‌داد.

وی اضافه کرد:‌ انقلاب اسلامی بود که با فرهنگ اصیل اسلام مردم را بسیج کرد و در روز فتح خرمشهر بیش از ۱۹ هزار نفر از ارتش بعثی اسیر شدند.

نامی با اشاره به واقعه پانزده خرداد گفت:‌ یکی از وقایع دیگر خرداد ماه‌ قیام پانزده خرداد بود. امام خمینی در عصر عاشورای سال ۱۳۴۲ سخنرانی کوبنده داشتند که به قیام پانزده خرداد و پس از آن انقلاب اسلامی منجر شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دومین واقعه ژئواستراتژیک در قرن بیستم را انقلاب اسلامی دانست و افزود:‌ نخستین واقعه ژئواستراتژیک در قرن بیستم جنگ جهانی دوم بود که در آن هفتاد و دو میلیون نفر به صورت مستقیم و بخشی از آنان به سبب اثرات غیر مستقیم این جنگ همچون قحطی جان دادند.

وی اضافه کرد‌:‌ پس از جنگ جهانی دوم بود که دو قطبی شوروی و آمریکا در جهان به وجود آمد ولی در این قرن انقلاب اسلامی بود که مسیر تاریخ را عوض کرد و نگاه نویی را به جهانیان نشان داد.

نامی با اشاره به موقعیت جغرافیایی ایران اظهار داشت:‌ ایران دارای موقعیت ژئواستراتژیک و ژئوپولتیک ویژه‌ای است و در مهمترین نقطه چک پوینت جهان قرار دارد که ۶۶ درصد اقتصاد دنیا از آن عبور می‌کند.

وی اضافه کرد:‌ ایران در چهارراه ترانزیتی بین قاره‌ها قرار داشته و بین دو منبع انرژی قرار دارد و هنوز جهان جایگزینی را برای نفت و گاز پیدا نکرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نقش و اثرگذاری دانشجویان گفت:‌ در کشور ما چهار میلیون و ۵۰۰ هزار دانشجو در حال تحصیل هستند که نیروهای بسیار تأثیر گذاری به شمار می‌روند.

وی اضافه کرد:‌ هدف اصلی استکبار جلوگیری عبور ایران از خط قرمزهای علمی است و این در حالی است که ما در علوم مولکولی،‌ هسته‌ای و فضایی دستاوردهای بسیاری را کشف کرده‌ایم.

نامی ایران را در فضای ماوراء‌ جو دارای توانمندی ویژه دانست و افزود: امروز ما در همه قسمت‌های مختلف این دانش اعم از ساخت موشک،‌ پرتاب موشک،‌ ساخت ماهواره،‌ ساخت ایستگاه زمینی و ایستگاه دریافت‌ توانمندی فنی داریم و دانشگاه‌های مختلف کشور ماهواره می‌سازند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تلاش‌های دشمن برای مأیوس کردن مردم ایران گفت:‌ آمریکا دو روز پیش از راهپیمایی بیست و دو بهمن علیه ایران تحریم‌هایی اعمال کرده بود تا مردم در راهپیمایی شرکت نکنند.

وی اضافه کرد:‌ پس از راهپیمایی بیست و دوم بهمن رئیس سیا در جمع برخی از افراد صاحب نفوذ آمریکا گفته بود که ما همه اقدامات را برای فروپاشی ایران انجام دادیم،‌ اما جمهوری اسلامی یک نظام خود ترمیمی دارد.

نامی با اشاره به وضعیت کشور در مقابله با جبهه استکبار اظهار داشت:‌ ما با استکبار جهانی یک دو ماراتن را آغاز کردیم که در پایان آن هستیم و در نیمه دوم سال دستاوردهایی بزرگی را به دست خواهیم آورد.

وی اضافه کرد:‌ از سال ۱۹۲۰ تاکنون ۱۴ انقلاب در جهان صورت گرفته است که در ۱۳ انقلاب،‌ انقلابیون به دیگران اجازه دخالت و انتخاب را ندادند ولی تنها در انقلاب اسلامی ایران به برکت اسلام شاهد برگزاری انتخابات و ارائه نظر از سوی همه مردم هستیم.
کد مطلب : 5564
https://aftana.ir/vdcb.0bsurhbsaiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی