پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 25 Apr 2024
جالب است ۰
علاقه مندان به حضور در نمایشگاه تخصصی همایش ملی کارآفرینی در ICT از هم اکنون می توانند از طریق وب سایت این همایش به نشانی emictech.com نسبت به تکمیل فرم های پیش ثبت نام اقدام کنند.
علاقه مندان به حضور در نمایشگاه تخصصی همایش ملی کارآفرینی در ICT از هم اکنون می توانند از طریق وب سایتاین همایش نسبت به تکمیل فرم های پیش ثبت نام اقدام کنند. 

به گزارش دبیرخانه همایش، نمایشگاه جنبی همایش ملی کارآفرینی در ICT با هدف فراهم آوردن امکان معرفی دستاوردهای کارآفرینان و همچنین محصولات و خدمات شرکت ها و سازمان های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، روزهای ۱۶ و ۱۷ آبان ماه در هتل استقلال تهران برگزار خواهد شد. 

بنابراین گزارش، امکان انتخاب غرفه های این نمایشگاه در سه سطح A+,A,B و با حداقل متراژ ۱۲ متر برای متقاضیان فراهم شده که پس از تکمیل فرم پیش ثبت نام و تعیین سطح مورد نظر از سوی علاقه مندان، براساس اولویت زمانی ثبت نام و همچنین حضور حامیان مالی، جانمایی نهایی نمایشگاه انجام خواهد گرفت. 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و همچنین تکمیل فرم های پیش ثبت نام می توانند به وب سایت همایش به این نشانی مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۷۴۹۴۱۴ تماس حاصل فرمایند.
کد مطلب : 3217
https://aftana.ir/vdce.z8xbjh8wf9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی