پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ , 18 Apr 2024
جالب است ۰
مایکروسافت اعلام کرده است که یک نوع عملکرد جدید برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار را به آنتی‌ویروس خود اضافه کرده است.
مایکروسافت اعلام کرده است که یک نوع عملکرد جدید برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار را به آنتی‌ویروس خود اضافه کرده است.
 
به گزارش افتانا به نقل از تک‌رادار، مایکروسافت دیفندر (Microsoft Defender)، برنامه آنتی‌ویروس اختصاصی مایکروسافت برای ویندوز، در حال دریافت حالت جدیدی است که برای آسان کردن زندگی برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار طراحی شده است.
 
این حالت که «Performance Mode» نامیده می‌شود، روی ویندوز ۱۱ کار می‌کند و هدف آن کاهش تأثیر اسکن‌ها بر روی فایل‌های موجود در Dev Drives است.
 
برای افراد ناآشنا، درایوهای توسعه‌دهنده نوع جدیدی از فضاهای ذخیره‌سازی هستند که از سیستم فایل انعطاف‌پذیر (ReFS) برای مقاوم‌تر کردن داده‌ها در برابر فساد استفاده می‌کنند. BleepingComputer یادآوری می‌کند که آن‌ها برای اولین بار در کنفرانس بیلد مایکروسافت امسال معرفی شدند و در حال حاضر در پیش‌نمایش عمومی در دسترس هستند. درایوهای توسعه‌دهنده بیشتر برای نگهداری مجموعه داده‌های بزرگ استفاده می‌شوند، اما ظاهرا دیفندر سرعت بیلد را کاهش می‌داد. طبق گفته پانوس پانای، مدیر تولید ویندوز و دستگاه‌های مایکروسافت، اکنون با Performance Mode، سرعت بیلد می‌تواند تا ۳۰ درصد افزایش یابد.
 
Performance Mode با به تاخیر انداختن فرآیند اسکن تا پس از اتمام عملیات فایل کار می‌کند.
 
کسانی که علاقه‌مند به راه‌اندازی یک Dev Drive جدید هستند باید به System>Storage>Advanced Store Settings>Disks & volumes مراجعه کرده و بر روی دکمه «Create Dev Drive» کلیک کنند.
 
مایکروسافت دیفندر Performance Mode را به طور پیش‌فرض برای درایوهای «Trusted» روشن خواهد کرد، که شامل تمام Dev Driveهای تازه ایجاد شده می‌شود. همچنین، برای استفاده کامل از عملکرد جدید آنتی‌ویروس مایکروسافت، محافظت آنی نیز باید روشن باشد. FAT32 و NTFS پشتیبانی نمی‌شوند.
 
مایکروسافت گفت: «یک Dev Drive به‌طور خودکار به‌عنوان قابل اعتماد تعیین می‌شود و بهترین عملکرد ممکن را به‌طور پیش‌فرض ارائه می‌کند. یک Dev Drive قابل اعتماد به این معنی است که توسعه‌دهنده‌ای که از این فضا استفاده می‌کند، اطمینان بالایی به امنیت محتوای ذخیره‌شده در آنجا دارد.»
 
منبع: Techradar
کد مطلب : 20892
https://aftana.ir/vdcauanu.49nwo15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی