کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باگ جدید توییتر

توییت‌های حذف‌شده دوباره در توییتر منتشر شدند

3 خرداد 1402 ساعت 12:00

باگ جدید توییتر باعث شده است که توییت‌های حذف‌شده از این پلتفرم دوباره به اشتراک گذاشته شوند.


باگ جدید توییتر باعث شده است که توییت‌های حذف‌شده از این پلتفرم دوباره به اشتراک گذاشته شوند.
 
به گزارش افتانا به نقل انگجت، چندین کاربر توییتر گزارش داده‌اند که توییت‌های حذف‌شده با سرعت هشداردهنده‌ای دوباره در سایت این شبکه اجتماعی ظاهر می‌شوند و یکی از کارشناسان امنیتی خاطرنشان می‌کند که این برنامه رسانه‌های اجتماعی 34 هزار پیام را بازیابی کرده است. به نظر می‌رسد این باگ روی ریتوییت‌های حذف‌شده نیز تأثیر می‌گذارد.
 
به نظر می‌رسد این موضوع گسترده است، اما همه داده‌ها حکایتی دارند. به نظر می‌رسد که بیشتر روی کسانی که توییت‌های دسته‌ای را از طریق یک سرویس شخص ثالث مانند Redact یا TweetDelete حذف می‌کنند، تأثیر می‌گذارد. در هر صورت، بهتر است کاربران فید خود را برای ظاهر شدن مجدد توییت‌های حذف‌شده‌شان بررسی کنند.
 
برای بسیاری از افراد، این یک مسئله بی‌اهمیت است، اما نشان می‌دهد که این شرکت چگونه از داده‌های خصوصی شما استفاده می‌کند و از آن‌ها محافظت می‌کند.
 
یک مهندس سابق قابلیت اطمینان سایت توییتر در Mastodon اظهار داشت که به نظر می‌رسد که توییتر دسته‌ای از سرورها را بین مراکز داده جابجا کرده‌اند و قبل از قرار دادن مجدد آن‌ها در شبکه، توپولوژی را به درستی تنظیم نکرده‌اند.
 
هیچ راهی برای فهمیدن چیزی رسمی وجود ندارد زیرا ایلان ماسک تیم مطبوعاتی توییتر را منحل کرد و خط مطبوعات را با یک ربات جایگزین کرد. در هر صورت، هنوز این شرکت بیانیه‌ای درباره باگ به وجود آمده در توییتر منتشر نکرده است.
 
این چند ماه برای توییتر عجیب بوده است. شهر سانفرانسیسکو تحقیقاتی را در مورد نقض احتمالی قوانین ساختمانی آغاز کرد و سایت این شبکه اجتماعی نیز با مشکلات فنی مواجه شده است. همه این‌ها منجر به کاهش شدید استفاده از توییتر شده است، به طوری که رقبا منتظر هستند تا افرادی را که از این سرویس فرار می‌کنند، جذب کنند.
 
منبع: ENGadget


کد مطلب: 20861

آدرس مطلب :
https://www.aftana.ir/news/20861/توییت-های-حذف-شده-دوباره-توییتر-منتشر-شدند

افتانا
  https://www.aftana.ir