شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 20 Apr 2024
جالب است ۰
برای ورود به دنیای امنیت سایبری بهتر است چند درس مهم را از مدیرعامل‌های بزرگ‌ترین استارت‌آپ‌های این حوزه یاد بگیرید.
اختصاصی افتانا: برای ورود به دنیای امنیت سایبری بهتر است چند درس مهم را از مدیرعامل‌های بزرگ‌ترین استارت‌آپ‌های این حوزه یاد بگیرید.
 
به گزارش افتانا، در حال حاضر بیش از 3500 شرکت امنیت سایبری برای کاهش ریسک سایبری فعالیت می‌کنند، اما تنها گروهی منتخب به ارزش چند میلیاردی می‌رسند یا گام‌هایی را برای عرضه اولیه سهام برمی‌دارند. در حالی که همه این شرکت‌ها ماموریت مشترکی برای کاهش ریسک سایبری دارند، رسیدن به آن سطح بالای موفقیت مستلزم ترکیبی منحصر به فرد از فناوری، رهبری و چشم‌انداز است.
 
در کنفرانس اخیر RSA در سانفرانسیسکو، 11 مدیرعامل امنیت سایبری قبل از IPO در همکاری با نزدک توضیح دادند که چه چیزی آن‌ها را به‌عنوان رهبران و مبتکران فناوری بسیار موفق کرده است. قبل از فکر کردن به راه‌اندازی یک استارت‌آپ بد نیست که در مورد بایدها و نبایدها در این کار اطلاعاتی کسب کرد، بنابراین در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از درس‌های مهم بزرگ‌ترین رهبران امنیت سایبری را با هم مرور کنیم:
 
روی مأموریت تمرکز کنید
ماموریت هسته اصلی موفقیت بسیاری از شرکت‌ها است. به عنوان مثال، تامر حسن، مدیر عامل HUMAN Security کلید موفقیت خود و چگونگی انتظار شرکت برای رسیدن به فصل بعدی رشد خود را ساختن شرکتی بر اساس مأموریت و حل مشکلات مهم می‌داند.
 
نیک اشنایدر، مدیرعامل Arctic Wolf نیز با این موضوع موافق است و می‌گوید که کسب‌وکار مأموریت‌محور کلیدی است که یک شرکت را قادر می‌سازد تا حول یک هدف واحد جمع شود و همچنان از نظر فناوری و خدمات مشتری به تلاش خود ادامه دهد.
 
شراکت داشتن مهم‌ترین نکته بازاریابی است
صرف نظر از فناوری، داشتن یک بازار فروش قوی اغلب چیزی است که برندگان را در بازار از بقیه متمایز می‌کند. مدیران عامل در مورد درس‌هایی که از این حوزه آموخته‌اند، صحبت کردند از جمله اینکه چگونه تلاش‌های خود را با موفقیت انجام داده‌اند و چگونه کانال و مشارکت‌های استراتژیکشان را برای برنده شدن تنظیم کرده‌اند. یکی از بنیان‌گذاران گالینا آنتووا در مورد چگونگی مشارکت کلاروتی با فروشندگان بزرگ سیستم‌های کنترل صنعتی و سایر شرکای استراتژیک بزرگ برای پیوستن به آن در ماموریت خود برای ایمن‌سازی زیرساخت‌های جهان صحبت کرد. او گفت که اکنون این شرکت در نتیجه آن و سایر تلاش‌هایش در مسیر میلیارد دلاری شدن درآمد قرار دارد.
 
تمرکز و هدفمندی روی این استراتژی‌ها کلیدی است. یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که مایکل دی سزار، مدیرعامل Exabeam می‌گوید، شرکت‌ها مرتکب می‌شوند، این است که سعی می‌کنند مناطق و اندازه‌های زیادی از شرکت‌ها را به‌طور همزمان پوشش دهند، به‌ویژه وقتی تیم‌ها در حال توسعه هستند. او گفت که در مورد اینکه چگونه تیم‌های فروش خود را اهرم می‌کنید و استراتژی رفتن به بازار خود را به کار می‌گیرید، کلید دستیابی به رشد است. Exabeam اخیراً 2.4 میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده است.
 
موفقیت با یک تیم قوی و استعداد آغاز می‌شود
رهبران امنیت سایبری گفتند بدون افراد مناسب در شرکت، موفقیت ممکن نیست. وین جکسون، مدیر عامل سوناتایپ، چندین شرکت موفق چند میلیارد دلاری ساخته است. او گفت که کلید موفقیت این است که خود را با افرادی باهوش‌تر از خود و با ذهن‌های خلاقی احاطه کنید که علاقه واقعی به حل مشکلاتی دارند که مردم به آن‌ها اهمیت می‌دهند. او موفقیت خود را بارها و بارها مدیون این پویایی می‌داند، چه در بنیان‌گذارانی که با آنها کار کرده است و چه در تیم گسترده‌تری که پس از شروع رشد شما اضافه شده است.
 
موفقیت مشتری باعث موفقیت شرکت می‌شود
هیتش شت، مدیرعامل هوش مصنوعی Vectra گفت تمرکز شدید روی مشتری، شرکت را بدون توجه به استراتژی بزرگ‌تر ورود به بازار، موفق می‌کند. این تمرکز روی مشتری باید شامل درک چالشی که مشتری با آن مواجه است، سرمایه گذاری در ایجاد رابطه با آن‌ها و داشتن همدلی واقعی باشد.
 
او گفت: شرکت‌ها و تیم‌هایی که با آن کار خوبی انجام می‌دهند، در نهایت در بلندمدت برنده خواهند شد.
 
پایه را با فناوری قوی بسازید
یینون کاستیکا، یکی از بنیانگذاران Wiz گفت که یکی از اولین گام‌های مهم برای دستیابی به رشد بلندمدت و سریع این است که واقعاً محصول را به این معنا که محصول ساده است، جا بیندازید. او گفت که این به مشتریان از SMB تا Fortune 100 اجازه می‌دهد تا محصول را بپذیرند.
 
یوگنی دیبروف، مدیرعامل Armis نیز به همین نکته اشاره کرد و اظهار داشت که این شرکت بر ساخت محصولی متمرکز شده است که مشکلات بزرگ مشتریان را حل کند. برای آرمیس که اخیراً به ارزش 3.4 میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده است، این به معنای ارائه دید و کنترل بر اینترنت اشیا، OT و سایر دارایی‌های متصل است.
 
فناوری نیز ثابت نیست. تد بیلی، مدیر عامل Dataminr گفت: شرکت‌ها باید با تغییر نیازها، نحوه به‌کارگیری فناوری خود را در دنیای اطراف خود تطبیق دهند. به عنوان مثال، Dataminr که آخرین ارزش آن 4.1 میلیارد دلار بود، اخیراً از دولت و فضای امنیتی فیزیکی به دنیای امنیت سایبری گسترش یافته است.
 
او گفت: من مشتاقانه منتظرم که این لوگو در آینده بخش بزرگ‌تری از دنیای ما باشد.
 
ایوان ریزر مدیرعامل Abnormal Security که شرکتش نیز اخیراً بیش از 4 میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده بود، با این موضوع موافق بود و گفت که شرکت می‌داند که نمی‌تواند به موفقیت خود بسنده کند و باید همچنان به نوآوری در قابلیت‌های اصلی خود ادامه دهد و در حوزه‌های جدید خود را با روش‌های مهاجمان مطابقت دهد.
 
همکاری با بخش دولتی، رکن اصلی استارت‌آپ‌های امنیت سایبری
کوین لینچ، مدیرعامل Optiv از اهمیت خدمات‌رسانی به مشتریان دولتی نسبت به رشد کلی و قدرت پرتفوی شرکت صحبت کرد. این شرکت اخیراً یک تجارت با دولت فدرال آمریکا را راه‌اندازی کرده است که صرفاً بر ارائه امنیت سایبری ایالات متحده متمرکز شده است که می‌توان به خرید اخیر یعنی خرید شرکت ClearShark توسط Optiv اشاره کرد که با این اقدام حضور Optiv در بازار فدرال بیش از دو برابر شد.
 
او گفت: نیاز به مشارکت دولتی-خصوصی بیش از آن چیزی است که در کل دنیا دیده می‌شود.
کد مطلب : 20756
https://aftana.ir/vdcjmae8.uqeyizsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی