کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گوگل موتور جستجوی جدید می‌سازد

29 فروردين 1402 ساعت 20:30

گوگل در حال کار روی پروژه‌ای به نامی مگی است تا یک موتور جستجوی جدید با بهره‌برداری از فناوری هوش مصنوعی است.


گوگل در حال کار روی پروژه‌ای به نامی مگی است تا یک موتور جستجوی جدید با بهره‌برداری از فناوری هوش مصنوعی است.
 
به گزارش افتانا به نقل از سرچ انجین لند، گوگل در حال ساخت یک موتور جستجوی کاملاً جدید است که از هوش مصنوعی جدید خود پشتیبانی می‌کند. این فناوری در حالی که در عین حال بر روی افزودن ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی به موتور جستجوی فعلی خود تحت نام پروژه مگی کار می‌کند.
 
نیویورک تایمز گزارش داد: موتور جستجوی جدید تجربه شخصی بسیار بیشتری را نسبت به سرویس فعلی شرکت به کاربران ارائه می‌دهد و سعی می‌کند نیازهای کاربران را پیش‌بینی کند.
 
گوگل تیمی از طراحان، مهندسان و مدیران را مسئول ساخت این موتور جستجوی جدید قرار داده است که می تواند هوش مصنوعی جدیدی را ایجاد کند. بر اساس این گزارش، فناوری در تلفن‌ها و خانه‌ها در سراسر جهان وجود دارد.
 
موتور جستجوی جدید گوگل هنوز در مراحل اولیه خود است و هیچ جدول زمانی برای زمان عرضه آن وجود ندارد. اما این تلاش جدید جاه‌طلبی‌های گوگل برای تجسم مجدد تجربه جستجو را نشان می‌دهد.
 
موتور جستجوی جدید آنچه را که کاربران می‌خواهند بر اساس آنچه که جستجو می‌کنند، یاد می‌گیرد. علاوه بر این، فهرستی از گزینه‌های از پیش انتخاب شده برای اشیاء برای خرید، اطلاعات برای تحقیق و سایر اطلاعات را ارائه می‌دهد. در عین حال، محاوره‌ای‌تر بودن، مانند صحبت کردن با یک فرد برای این موتور جستجو در نظر گرفته شده است. گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که گوگل از تغییرات بزرگی در جستجوی گوگل صحبت می‌کند.
 
در سال 2009، گوگل سعی کرد به شدت نتایج جستجو را شخصی‌سازی کند، جایی که در واقع می‌گفت همه نتایج جستجو برای همه کاربران شخصی‌سازی می‌شوند، اما یک دهه بعد، گوگل اعتراف کرد که شخصی‌سازی سود کمی برای جستجوگران ارائه می‌دهد.
 
در حالی که گوگل در حال کار روی یک موتور جستجوی کاملاً جدید است، تیمی متشکل از بیش از 160 کارمند گوگل به طور تمام‌وقت بر روی افزودن ویژگی‌های جدید به جستجوی گوگل موجود کار می‌کنند. بر اساس این گزارش‌ها، این پروژه با نام رمز مگی ساخته می‌شود و ممکن است در اوایل ماه آینده برای زیرمجموعه‌ای از کاربران منتشر شود.
 
بر اساس این گزارش، مگی به جستجوگران اجازه می‌دهد تا تراکنش‌هایی مانند خرید کفش یا رزرو پرواز را انجام دهند. این به جستجوگران اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های مالی را انجام دهند، در حالی که همچنان تبلیغات جستجوی موجود - و سودآور - گوگل را در خود جای داده است.
 
این تغییرات می‌تواند به جستجوگران اجازه دهد تا به سؤالات مربوط به کدگذاری نرم‌افزار و نوشتن کد بر اساس درخواست کاربر پاسخ دهند.
 
منبع: Search Engine Land


کد مطلب: 20681

آدرس مطلب :
https://www.aftana.ir/news/20681/گوگل-موتور-جستجوی-جدید-می-سازد

افتانا
  https://www.aftana.ir