جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
جالب است ۰
در جیتکس ۲۰۲۲ اتفاق افتاد

آینده فناوری از پنجره مایکروسافت

اختصاصی افتانا
شرکت مایکروسافت با حضور در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۲، افق‌هایی از آینده فناوری را از پنجره مایکروسافت نشان داد.
شرکت مایکروسافت با حضور در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۲، افق‌هایی از آینده فناوری را از پنجره مایکروسافت نشان داد.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات) به نقل از TahawulTech، مایکروسافت با حضور در سی و هشتمین دوره نمایشگاه جیتکس که در مرکز تجارت جهانی دبی در حال برگزاری است، طعمی از آینده دنیای فناوری را به کام جهانیان چشاند. حضور این شرکت در این نمایشگاه در سومین سالگرد تاسیس مراکز داده ابری امارات متحده عربی رخ می‌دهد و همچنان سازمان‌ها را در سفرهای دیجیتالی خود توانمند می‌کند.

مایکروسافت با شعار «به جو اعتماد کنید، واقعی است» در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۲ حاضر شده است و به همراه خود ۲۶ شرکت دیگر را هم به این نمایشگاه آورده است و در بخش‌های ازجمله DevSlam و X-Verse حضور خواهد داشت که در طول این دو رویداد جدیدترین ابتکارات و محصولات را با راه حل‌های صنعتی برای فین تک، خرده‌فروشی، آموزش، امنیت سایبری، شهرهای هوشمند، و انرژی و آب و برق ارائه خواهد کرد.

این شرکت آمریکایی برای اصلی‌ترین بخش نمایشگاهی خود با Kagool همکاری کرده است تا یک مورد استفاده جدید را برای دستگاه HoloLens 2 خود معرفی کند که از فناوری‌های پیشرفته متاورس برای ایجاد یک تجربه منحصر به فرد برای گردشگری است و به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا جاذبه‌های گردشگری دبی را به طور مجازی و با استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی مایکروسافت تجربه کنند.

در طول نمایشگاه، این شرکت همچنین افکار خود را در مورد وب ۳.۰ به اشتراک می گذارد و نقش فناوری‌های متاورس، از جمله دستگاه HoloLens 2 و همچنین، Mesh and Teams در آینده کار هیبریدی به اشتراک خواهد گذاشت. مایکروسافت همچنین به بررسی امنیت سایبری و معنای آن در عصر چند ابری پرداخته و آخرین تحولات در چشم‌انداز تهدید و پیامدهای واقعیت چند ابری را برای مسائلی مانند هویت و حفاظت از داده‌ها پوشش خواهد داد.

سخنرانان مایکروسافت در AI Everything برای توضیح روندهای موجود که باعث ایجاد تغییرات فرهنگ در سراسر منطقه برای ادغام راه حل‌های هوشمند می‌شوند، سخنرانی می‌کنند.

در DevSlam، کارشناسان یک هکاتون یک روزه را در روز اول نمایشگاه برگزار خواهند کرد و یک مسترکلاس کدنویسی تایید شده سه روزه را ارائه خواهند کرد. در اجلاس فین‌تک، مایکروسافت چالش‌های پیش روی استارت‌آپ‌ها در آن فضا و چگونگی تحول تجربیات دیجیتال در بخش FSI را بررسی خواهد کرد و کارشناسان آموزش مایکروسافت با ذی‌نفعان این بخش در مورد چگونگی شکل‌گیری آموزش از راه دور صحبت خواهند کرد.

منبع: TahawulTech
کد مطلب : 19679
https://aftana.ir/vdcb90b8.rhb9zpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی