جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ , 19 Apr 2024
جالب است ۰
دانستنی‌های جیتکس ۲۰۲۲

جیتکس ۲۰۲۲ چه تاریخی برگزار می‌شود

اختصاصی افتانا
نمایشگاه جیتکس، نمایشگاه مخصوص فناوری اطلاعات جهان هر ساله به میزبانی کشور امارات در دبی برگزار می‌شود.
نمایشگاه جیتکس، نمایشگاه مخصوص فناوری اطلاعات جهان هر ساله به میزبانی کشور امارات در دبی برگزار می‌شود.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، نمایشگاه فناوری اطلاعات خلیج فارس که به اختصار جیتکس (GITEX) نامیده می‌شود، یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی در زمینه فناوری اطلاعات است که هر سال به میزبانی کشور امارات در شهر دبی برگزار می‌شود.

این نمایشگاه بزرگ‌ترین و معروف‌ترین تولیدکنندگان فناوری دنیا را گردهم می‌آورد و مدیران و متخصصان شرکت‌های متعدد در حوزه فناوری اطلاعات فرصت دارند تا با یکدیگر ملاقات کنند و بتوانند شرکت‌های خود را در آن به عموم معرفی کنند.

نمایشگاه جیتکس دبی به‌روزترین تغییرات جهان در زمینه فناوری اطلاعات و تکنولوژی را شناسایی می‌کند و آن را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. این نمایشگاه بهترین فرصت برای ارتقاء کسب و کار خود، همچنین ملاقات با تولیدکنندگان فناوری، خرید و اخذ نمایندگی محصولات است. با حضور در این نمایشگاه می‌توان فرصت‌های شغلی جدیدی کسب کرد.

جیتکس ۲۰۲۲ چه زمانی برگزار می‌شود؟
امسال، نمایشگاه جیتکس از روز دوشنبه ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) فعالیت خود را در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی آغاز خواهد کرد و تا روز جمعه ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر) ادامه دارد.

این نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح الی ۵ بعد از ظهر به وقت محلی دایر خواهد بود و فعالان عرصه فناوری اطلاعات می‌توانند در کنار یکدیگر تجربه‌ای تکرارنشدنی داشته باشند و از جدیدترین اطلاعات در دنیای فناوری بهره ببرند.

سمینارهای جیتکس ۲۰۲۲
سمینارها و بحث‌های آموزنده، از جمله GITEX TECH TALKS روی موضوعات مختلفی مانند هوش مصنوعی و امنیت سایبری متمرکز خواهند بود، اما مهم‌ترین مسائلی که به آن پرداخته خواهد شد، ۵G، هوش مصنوعی، رایانش ابری و اج (Cloud & Edge)، امنیت سایبری، فناوری مالی یا فین‌تک (Fintech)، بلاک‌چین، پردازش داده و شهرهای هوشمند هستند.

علاوه بر این، نمایشگاه تجاری جیتکس مناطق تفریحی و سرگرمی متعددی را در نظر دارد که بازدیدکنندگان و غرفه‌داران می‌توانند در آن استراحت کرده و یا با هم ارتباط برقرار کنند.
کد مطلب : 19366
https://aftana.ir/vdcepx8z.jh8opi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی