جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ , 19 Apr 2024
جالب است ۰
در نمایشگاه توانمندی‌های داخلی حوزه افتا

فدک‌رایان اس‌وان را معرفی کرد

اختصاصی افتانا
فدک‌رایان با اس وان به نمایشگاه توانمندی‌های داخلی حوزه افتا در حاشیه کنفرانس ظرفیت حضور یافت.
فدک‌رایان با اس وان به نمایشگاه توانمندی‌های داخلی حوزه افتا در حاشیه کنفرانس ظرفیت حضور یافت.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، شرکت فدک‌رایان یکی از شرکت‌هایی بود که در نمایشگاه توانمندی‌های داخلی حوزه افتا که در حاشیه کنفرانس دوروزه ظرفیت طی روزهای ۵ و ۶ مردادماه ۱۴۰۱ در پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد، حضور داشت.

مهندس فرزاد کوکب‌زاده، مدیرعامل فدک‌رایان در این مورد گفت: یک‌سری نقاط ضعف در حوزه امنیت در خیلی ازسازمان‌ها وجود دارد که مشکل ساختاری است، آن‌هم نه در خرید تجهیزات و نیروی فنی بلکه در یک‌سری ریزه‌کاری‌ها. ما با توجه به آنها مجموعه‌ای به اسم اس وان ایجاد کردیم. اس وان به‌عنوان اولین ارائه‌کننده راهکارهای بهینه‌سازی امنیت سایبری در ایران فعالیت می‌کند. هیچ سخت‌افزاری در کار نیست.

ما ۱۵۰ خدمت متفاوت در ده حوزه کاری را به سازمان‌ها و شرکت‌هایی که تجهیزات و ادوات را دارند برای ارتقای امنیت آنها ارائه می‌دهیم. این سامانه می‌کوشد خطراتی را شناسایی کند که دیگران نادیده گرفته‌اند. یکی از مهم‌ترین رسالت‌های اس وان انتقال دانش و همه مفاهیم و مطالب کاربردی مورد نیاز به داخل سازمان است و معتقدیم که خدمات اس وان تنها زمانی به حداکثر پایداری می‌رسد که به عنوان بخشی از دانش درون سازمانی پیاده‌سازی شود و سازمان بتواند فرایندها را به طور کامل اجرا کند. اس وان این آموزش‌ها را در قالب کارگاه‌های آموزشی در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد.

وی افزود: در این مدت که این مجموعه خدمات را به یک‌سری شرکت‌ها ارائه دادیم حتی یک مورد هم برای آنها مشکلات امنیتی حادی به وجود نیامده است و این، یکی از افتخارات ما است. در برخی از حوزه‌ها که هدف حملات سایبری بیشتری هستند هم در این مجموعه‌ها که شاهد تاب‌آوری خوبی بودیم و توانستیم که مقاومت کنیم و این راهکار امتحان خود را به خوبی پس داده‌است.
کد مطلب : 19248
https://aftana.ir/vdcdjx0f.yt0no6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی