پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ , 28 Mar 2024
جالب است ۰
کنفرانس و نمایشگاه ظرفیت شبکه ملی اطلاعات پنجم و ششم مردادماه در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با پنل‌ها و سخنرانی‌های تخصصی با محوریت امنیت، تاب‌آوری و پایداری برگزار می‌شود.
کنفرانس و نمایشگاه ظرفیت شبکه ملی اطلاعات پنجم و ششم مردادماه در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با پنل‌ها و سخنرانی‌های تخصصی با محوریت امنیت، تاب‌آوری و پایداری برگزار می‌شود.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، نمایشگاه جانبی و کنفرانس دو روزه ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات با محوریت امنیت، تاب‌آوری و پایداری با حضور بازیگران اصلی و فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

فردا ساعت 10:15  صبح در نخستین پنل تخصصی این رویداد، زيست‌بوم افتا با ریاست دکتر قرایی و با حضور مهندس رجایي به‌عنوان نماینده شركت‌های خصوصي با انتخاب سنديكاي افتا، دكتر صالحی، از كانون افتا،  دکتر ملکی‌فر، از معاونت علمي رياست جمهوري و دكتر ولوي، از وزارت دفاع بررسی خواهدشد.

در پنل دوم روز اول کنفرانس در ساعت 13:30، بومي‌سازي محصولات افتا در شبكه ملي اطلاعات طی نشستی با ریاست دکتر لاجوردی و با حضور مهندس قادري، از سندیکای افتا، دكتر بهروزي، از همراه اول، دكتر بولوردي، از ایرانسل و دکتر احمدلو از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد بحث قرار می‌گیرد.

ساعت 8 صبح روز دوم کنفرانس نشست تخصصی اعتبارسنجی محصولات و تجهیزات افتا با ریاست مهندس تسلیمی و با حضور مهندس خالقي، معاون امنيت سازمان فناوری، مهندس سوزني، دکتر یزدیان و دكتر جهانگير، از فعالان آزمایشگاه‌هاي امنیت، مهندس عابدي‌نژاد از نظام صنفي رايانه‌اي و نمايندگانی از افتاي رياست جمهوري، پدافندغیرعامل و پليس فتا برگزار می‌شود.

 این چهارمین کنفرانس ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات است که هدف از برگزاری این کنفرانس آشنایی حاکمیت با توانمندی‌های شرکت‌های خصوصی در حوزه امنیت شبکه ملی اطلاعات است. این رویداد ۵ و ۶ مردادماه در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد. در این کنفرانس و نمایشگاه، علاوه بر بیش از ۵۰ شرکت بخش خصوصی، مراکز پژوهشی آپاهای دانشگاه (آگاهی‌رسانی، پشتیبانی) نیز حضور خواهند داشت تا توانمندی‌‌های خود در عرصه تولید، خدمات و امنیت را به نمایش بگذارند. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی https://www.itrc.ac.ir مراجعه کنند.
کد مطلب : 19245
https://aftana.ir/vdcamun6.49noy15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی