پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ , 18 Apr 2024
جالب است ۰
در هفتمین دوره نمایشگاه تخصصی صنایع بومی پدافند غیرعامل

صنایع بومی پدافند غیرعامل به نمایش درمی‌آیند

هفتمین نمایشگاه تخصصی صنایع بومی پدافند غیرعامل ۲۷ تا ۳۰ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.
هفتمین نمایشگاه تخصصی صنایع بومی پدافند غیرعامل ۲۷ تا ۳۰ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، هفتمین نمایشگاه تخصصی صنایع بومی پدافند غیرعامل برگزار می‌شود.

چندی پیش نیز سازمان پدافند غیرعامل و کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار افتا برای همکاری در نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردند که بر اساس آن، مقرر شد به‌منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و به‌کارگیری ظرفیت محصولات و خدمات شرکت‌های فناور افتا در زیرساخت‌های حیاتی، حساس و مهم کشور مواردی مورد پیگیری و هماهنگی دو طرف قرار گیرد. برنامه‌ریزی و اقدام جهت انجام هماهنگی برای حضور هرچه گسترده‌تر شرکت‌ها در نمایشگاه با استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها در معرفی شرکت‌‌های دانش‌بنیان و فناور و مساعدت‌های لازم در راستای برگزاری هرچه بهتر رویداد مورد توافق طرفین قرار گرفت.

نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل که در ابتدا توسط سازمان پدافند غیرعامل در حوزه پدافند سایبری و در ادامه در حوزه پدافند زیستی تشکیل شد از سال ۱۳۹۷ با همکاری و مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت در تمامی حوزه‌های تخصصی شامل پدافند سایبری، پدافند الکترونیک، پدافند زیستی، پدافند شیمیایی، پدافند پرتویی، پدافند کالبدی و پدافند فضایی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده‌است. هدف این نمایشگاه حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و ارائه ظرفیت‌های داخلی، خدمات و محصولات بومی پدافند غیرعامل به مسئولان دستگاه‌های اجرایی و ترغیب به استفاده از آن‌ها به‌منظور امن‌سازی، کاهش آسیب‌پذیری و مصون‌سازی زیرساخت‌های حیاتی، حساس و مهم کشور است.

نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران از ۲۷ تا ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ میزبان این رویداد خواهدبود. علاقه‌مندان به حضور و بازدید از این رویداد می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این نمایشگاه به نشانی padex.ir مراجعه کنند.
کد مطلب : 18612
https://aftana.ir/vdchi-nz.23n6zdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی