جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
جالب است ۰
هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل، 27 تا 30 بهمن‌ماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
منبع : پایداری ملی
هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل، 27 تا 30 بهمن‌ماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل، اواخر بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. نمایشگاه بین‌المللی تهران۲۷  تا ۳۰ بهمن‌ماه میزبان این رویداد می‌شود.

سردار عبدالله جلالی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر این نکته که امروز مجموعه‌های بزرگ و حیاتی کشور مانند بانک‌ها و سازمان‌های ارائه‌دهنده خدمات اصلی و عمومی و نیز صنایع بزرگ کشور و شرکت‌های دارای زیرساخت‌های حساس بیش از پیش در معرض تهدیدات خارجی هستند، تصریح کرد: ایمن‌سازی، مواجهه و مقابله هوشمندانه با این تهدیدها نیازمند به کارگیری محصولات و خدمات متنوع و جدید است که محل ارائه آنها نمایشگاه‌هایی مانند صنایع بومی پدافند غیرعامل و الکامپ است. بخش خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها، پارک‌های علم و فناوری، دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه‌های امنیت سایبری می‌توانند با ارائه محصولات و خدمات خود در این دو‌ نمایشگاه، از فرصت همزمانی آنها حداکثر استفاده را برده و به تقویت هردوبخش کمک کنند.

شایان ذکر است که هفتمین جشنواره نمایشگاهی صنایع بومی پدافند غیرعامل و بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ به‌طور هم‌زمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهند شد.
کد مطلب : 18501
https://aftana.ir/vdcezn8z.jh8v7i9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی