جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
جالب است ۰
امن‌پرداز کویر در الکامپ 98

هاشمی: هدف ما کمک به ایجاد امنیت سایبری در سازمان‌هاست

اختصاصی افتانا
هادی هاشمی، مدیر بازرگانی امن پرداز کویر در الکامپ ۲۰۱۹ گفت: هدف ما کمک به ایجاد امنیت سایبری در سازمان‌ها و کاهش دغدغه مدیران آی‌تی سازمان‌ها در این زمینه‌ است.
هادی هاشمی، مدیر بازرگانی امن پرداز کویر در الکامپ ۲۰۱۹ گفت: هدف ما کمک به ایجاد امنیت سایبری در سازمان‌ها و کاهش دغدغه مدیران آی‌تی سازمان‌ها در این زمینه‌ است.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، هادی هاشمی، مدیر بازرگانی امن‌پرداز کویر گفت: ما یک مرکز soc را پیاده سازی کرده و فرایندهای soc را شبیه سازی کردیم. رویکرد ما راهبریsoc  و چالش‌های آن در سازمان‌هاست و ما خدمتی به نام soc servis را تعریف کردیم.  ما با این قابلیت تمام ابزار و نیروی انسانی متخصص و فرایندها و راهبران مرکز soc را در اختیار سازمان‌ها می‌گذاریم. در حال حاضر این سرویس را در زیرساخت سازمان‌های حیاتی نیز ارائه می‌دهیم.

ارزش افزوده خدمت ما این است که آن را در سه سطح تعریف کردیم و سه SLA متفاوت داریم. در بالاترین سطح سازمان به‌طور کامل امنیت را به تیم برون‌سازی کند و این کار به‌طور متمرکز توسط تیم و تجهیزات ما انجام شود. هدف ما ایجاد سازمان امن است قصدمان این است که دغدغه امنیت سایبری را در سازمان‌ها از دوش مدیران آی‌تی سازمان‌ها برداریم. این کار باعث می شود تا سازمان به لحاظ هزینه نیز صرفه‌جویی‌هایی داشته‌باشد.

سامانه دیگری که در الکامپ رونمایی کردیم سامانه تحلیل امنیتی داده‌های کلان است که ویژه سازمان‌های اینترپرایز است که حجم داده‌ها در آنها بالاست. APKBDA که مخفف big data analysis است داده‌های کلان سازمان‌ را پایش می‌کند تا دید کاملی در مورد وضعیت امنیت داده‌ها در سازمان داشته‌باشیم و در برابر تهدیدات سایبری سریع‌تر واکنش نشان دهیم.
کد مطلب : 15577
https://aftana.ir/vdcefn8z.jh8nfi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی