جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
جالب است ۰
گفت‌وگو با مدیرعامل بهین راهکار پیشرو

افزایش امنیت سازمان‌ها با Core Solution

اختصاصی افتانا
بهین راهکار پیشرو در پنجمین نمایشگاه صنعت پدافند سایبری از Core Solution رونمایی کرد.
بهین راهکار پیشرو در پنجمین نمایشگاه صنعت پدافند سایبری از Core Solution رونمایی کرد.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، محمد نادری، مدیرعامل شرکت بهین‌راهکار توسعه پیشرو، که از سال ۸۸ تا کنون در زمینه بومی‌سازی زیرساخت‌های امنیتی فعال است در حاشیه گفت: ما با دست پر به این نمایشگاه آمده‌ایم. از مجموعه راهکار جدید Core Solution که برای افزایش امنیت زیرساختی سازمان‌هاست در این نمایشگاه رونمایی کردیم.

وی گفت: همچنین ما در راستای اینکه پکیج خدمات و محصولات را در مجموعه تکمیل کنیم یک واحد جدید در شرکت تحت عنوان «خدمات تست نفوذ و امن‌سازی» تاسیس کرده‌ایم. با این محصولات می‌توانیم امنیت را در انتهایی‌ترین نقطه تا مرکز داده تضمین کنیم.

نادری درباره برنامه‌های پیش روی این شرکت اظهار کرد: ما پلتفرم IOT را تحت عنوان CoreThings در برنامه داریم که سال آینده درباره‌ آن بیشتر سخن خواهیم گفت. همین‌طور هم‌زمان با نسل چهارم کورلاگ که اخیرا اعلام کردیم اولین مارکت‌پلیس را راه‌اندازی خواهیم کرد و امکان اینکه تمامی کارشناسان امنیت در تولید پلاگین برای محصولات مشارکت کنند را ایجاد خواهیم‌کرد و همچنین زیرساخت بازاریابی و فروش‌مان را از طریق این مارکت‌پلیس فراهم خواهیم کرد. شعار شرکت ما پیشرو در پکپارچگی امنیت است و محصولات و راهکارهایمان را بر این اساس ایجاد می‌کنیم.
کد مطلب : 14806
https://aftana.ir/vdciqvaz.t1a5u2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی